Campus d'Alcoi de la UPV

Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV

Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible. Ha obtingut la millor posició d'una universitat espanyola i la segona millor de tots els equips espanyols.

[ 11/07/2018 ]
Equipo IDF Eco-Marathon 2018

L'equipIDF Eco - Marathon del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València ha obtingut la 11a posició en la Shell Eco - Marathon 2018 Europe, una carrera on es premia al vehicle més eficient. El vehicle del Campus ha aconseguit la millor posició d'una universitat espanyola i la segona millor de tots els equips espanyols. Ha competit en la secció de motors de combustió interna aconseguint recórrer 712 quilòmetres amb un litre de combustible.

L'equip ha estado dirigit pel professor del Departament d'Enginyeria Mecànica, Vicente Colomer, i en ell han participat nou estudiants del Grau en Enginyeria Mecànica (Ismael Grueso, Matías Tissot, Daniel Cabezuelo, Benjamín Brunke, Andrés Urbano, Jefrry Lim, Alessandro Zenone, Óscar Pérez i Julio Martín), juntament amb dues alumnes del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte (Patricia Bazaga i Paloma Sánchez).

L'equip d'Alcoi s'ha desplaçat, per tercer any consecutiu, fins al circuit Queen Elizabeth Olympic Park de Londres, on "tots els equips han fet pitjor marca que altres anys", ja que "les circumstàncies han sigut molt més complicades", segons ha destacat el professor Vicente Colomer. Ha millorat en una posició la classificació de 2017 passant de la 12a a la 11a.

L'IDF Eco - Marathon és un dels projectes més veterans del programa de Generació Espontània de la UPV. Aquest equip participa des de fa 13 anys en la Shell Eco - Marathon Europe.

La competició

El Shell Eco-Marathon és una invitació a estudiants de tot el món a dissenyar i construir vehicles que viatgen el més lluny possible amb un litre de combustible i amb els recursos que ells consideren oportuns, des de cotxes fabricats mitjançant impressores 3D amb formes increïbles fins a utilitzar energies alternatives a manera de combustible.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.