Campus d'Alcoi de la UPV

Lliurada la bicicleta a David Prieto

Ha sigut el guanyador d'una de les dues bicicletes que va sortejar la UPV per participar en les Jornades de Portes Obertes.

[ 11/07/2018 ]

David Prieto, alumno del Ciclo Formativo Superior de Mecanizado del IES La Foia de Ibi, ha sido el ganador de una de las dos bicicletas que sorteó la UPV por participar en las Jornadas de Puertas Abiertas.

La intención de David es estudiar el Grado de Ingeniería Mecánica después de finalizar sus estudios en Ibi.

Las Jornadas de Puertas Abiertas se organizaron en los 3 campus de la UPV. Estas iban dirigidas a alumnos, familias y público en general. En el Campus de Alcoy se celebró el sábado 14 de abril donde se dio a conocer la oferta de graos y másteres, los laboratorios, los proyectos de Generación Espontánea y el resto de instalaciones.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.