Campus d'Alcoi de la UPV

El CD Alcoyano presenta la seua àrea de màrqueting

Avui dijous 12 de juliol a les 12h a la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell.

[ 12/07/2018 ]
Àrea de Màrqueting del CD Alcoyano

Dins del procés de professionalització que s'està portant en el CD Alcoyano durant les últimes temporades, el club ha fet un pas més i recentment ha posat en marxa l'àrea de màrqueting. La presentació dels responsables d'aquesta parcel·la es durà a terme el dijous 12 de juliol a les 12.00 h. a la Sala Multiusos (Edifici Carbonell) de la Universitat Politècnica d'Alcoi.

Més informació

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.