Campus d'Alcoi de la UPV

El CD Alcoyano presenta la seua àrea de màrqueting

Avui dijous 12 de juliol a les 12h a la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell.

[ 12/07/2018 ]
Àrea de Màrqueting del CD Alcoyano

Dins del procés de professionalització que s'està portant en el CD Alcoyano durant les últimes temporades, el club ha fet un pas més i recentment ha posat en marxa l'àrea de màrqueting. La presentació dels responsables d'aquesta parcel·la es durà a terme el dijous 12 de juliol a les 12.00 h. a la Sala Multiusos (Edifici Carbonell) de la Universitat Politècnica d'Alcoi.

Més informació

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.