Campus d'Alcoi de la UPV

El CD Alcoyano presenta la seua àrea de màrqueting

Avui dijous 12 de juliol a les 12h a la Sala Multiusos de l'edifici de Carbonell.

[ 12/07/2018 ]
Àrea de Màrqueting del CD Alcoyano

Dins del procés de professionalització que s'està portant en el CD Alcoyano durant les últimes temporades, el club ha fet un pas més i recentment ha posat en marxa l'àrea de màrqueting. La presentació dels responsables d'aquesta parcel·la es durà a terme el dijous 12 de juliol a les 12.00 h. a la Sala Multiusos (Edifici Carbonell) de la Universitat Politècnica d'Alcoi.

Més informació

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.