Campus d'Alcoi de la UPV

Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica

El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.

[ 12/07/2018 ]
Tercera promoció del Màster de Indústria Cosmètica

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir l'acte de graduació del Màster en Indústria Cosmètica del Campus d'Alcoi de la UPV.

En la tercera promoció s'han graduat 17 alumnes i en l'esdeveniment s'ha destacat la bona preparació que posseeixen en acabar aquest curs. Els professors asseguren que el 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis, segons dades extretes del curs 2016/2017.

La graduació de la tercera edició posa fi a les classes teòriques i pràctiques del curs 2017-2018, però obri la porta al curs següent, ja que està obert el termini de preinscripció de la quarta edició del MIC.

En l'acte de graduació han estat presents Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV i Ana María Mata, representant de la Comissió Acadèmica del Màster. En representació dels alumnes ha estat Clara Doménech.

El MIC també està associat a empreses del sector com és el cas de 'Croda', que ha estat representada per Meritxel Rulo. En l'acte de graduació ha realitzat la ponència 'La importància de la fotoprotecció solar'. A la clausura del Màster també ha acudit Eliseo González Abellán, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana.

El Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

El MIC té un fort contingut teòric i pràctic, ja que tots els alumnes que ho desitgen poden realitzar pràctiques en empreses durant la realització d'aquest. Està impartit per professors universitaris de la UPV, destacats professionals de la indústria cosmètica i experts de reconegut prestigi en la matèria.

Totes les assignatures i continguts del MIC estan enfocats des d'una perspectiva empresarial, professional i innovadora, seguint els models de les principals companyies del sector.

50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV Bona actuació de l’IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 quilòmetres amb un litre de combustible.
II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar II edició del Concurs de disseny i desenvolupament de teixit per al tèxtil hogar
Han participat més de 30 estudiants del Campus d'Alcoi.
Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finalitza el Campus PRAKTIKUM 2018
Amb la presentació dels treballs realitzats pels 15 alumnes participants.
La UPV, primera universitat d'Espanya en docència La UPV, primera universitat d'Espanya en docència
La Politècnica ocupa el lloc tres en el rànquing global.
Premi al millor expedient relacionat amb el tèxtil
La Càtedra AITEX - UPV concedeix un premi de 1500€.