Campus d'Alcoi de la UPV

Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica

El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.

[ 12/07/2018 ]
Tercera promoció del Màster de Indústria Cosmètica

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir l'acte de graduació del Màster en Indústria Cosmètica del Campus d'Alcoi de la UPV.

En la tercera promoció s'han graduat 17 alumnes i en l'esdeveniment s'ha destacat la bona preparació que posseeixen en acabar aquest curs. Els professors asseguren que el 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis, segons dades extretes del curs 2016/2017.

La graduació de la tercera edició posa fi a les classes teòriques i pràctiques del curs 2017-2018, però obri la porta al curs següent, ja que està obert el termini de preinscripció de la quarta edició del MIC.

En l'acte de graduació han estat presents Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV i Ana María Mata, representant de la Comissió Acadèmica del Màster. En representació dels alumnes ha estat Clara Doménech.

El MIC també està associat a empreses del sector com és el cas de 'Croda', que ha estat representada per Meritxel Rulo. En l'acte de graduació ha realitzat la ponència 'La importància de la fotoprotecció solar'. A la clausura del Màster també ha acudit Eliseo González Abellán, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana.

El Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

El MIC té un fort contingut teòric i pràctic, ja que tots els alumnes que ho desitgen poden realitzar pràctiques en empreses durant la realització d'aquest. Està impartit per professors universitaris de la UPV, destacats professionals de la indústria cosmètica i experts de reconegut prestigi en la matèria.

Totes les assignatures i continguts del MIC estan enfocats des d'una perspectiva empresarial, professional i innovadora, seguint els models de les principals companyies del sector.

Reptes EPSA, present en el NUDE 2018 Reptes EPSA, present en el NUDE 2018
Espai que pertany a Fira Habitat València.
Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica
75% d'ocupabilitat al mes d'acavar el màster.
La UPV obté 37 acreditacions internacionals
La UPV segueix sent una de les universitats espanyoles amb més reconeixements internacionals.
Alt índex d’ocupabilitat de la UPV Alt índex d’ocupabilitat de la UPV
És la primera universitat de la Comunitat Valenciana i novena d'Espanya.
Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida
Destinades als alumnes de nou ingrés per a conèixer una mica més el centre universitari.
La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT) La UPV guanya el Campionat Nacional de Robots (CEABOT)
Ja són sis victories en els últims set anys de l'equipo GROMEP.
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer
L'exposició de l'11 al 21 de setembre i la conferència el dia 18.