Campus d'Alcoi de la UPV

Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica

El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.

[ 12/07/2018 ]
Tercera promoció del Màster de Indústria Cosmètica

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir l'acte de graduació del Màster en Indústria Cosmètica del Campus d'Alcoi de la UPV.

En la tercera promoció s'han graduat 17 alumnes i en l'esdeveniment s'ha destacat la bona preparació que posseeixen en acabar aquest curs. Els professors asseguren que el 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis, segons dades extretes del curs 2016/2017.

La graduació de la tercera edició posa fi a les classes teòriques i pràctiques del curs 2017-2018, però obri la porta al curs següent, ja que està obert el termini de preinscripció de la quarta edició del MIC.

En l'acte de graduació han estat presents Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV i Ana María Mata, representant de la Comissió Acadèmica del Màster. En representació dels alumnes ha estat Clara Doménech.

El MIC també està associat a empreses del sector com és el cas de 'Croda', que ha estat representada per Meritxel Rulo. En l'acte de graduació ha realitzat la ponència 'La importància de la fotoprotecció solar'. A la clausura del Màster també ha acudit Eliseo González Abellán, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana.

El Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

El MIC té un fort contingut teòric i pràctic, ja que tots els alumnes que ho desitgen poden realitzar pràctiques en empreses durant la realització d'aquest. Està impartit per professors universitaris de la UPV, destacats professionals de la indústria cosmètica i experts de reconegut prestigi en la matèria.

Totes les assignatures i continguts del MIC estan enfocats des d'una perspectiva empresarial, professional i innovadora, seguint els models de les principals companyies del sector.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.