Campus d'Alcoi de la UPV

Tercera promoció del Màster d'Indústria Cosmètica

El 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis.

[ 12/07/2018 ]
Tercera promoció del Màster de Indústria Cosmètica

La Sala de Graus "Roberto García Payá" va acollir l'acte de graduació del Màster en Indústria Cosmètica del Campus d'Alcoi de la UPV.

En la tercera promoció s'han graduat 17 alumnes i en l'esdeveniment s'ha destacat la bona preparació que posseeixen en acabar aquest curs. Els professors asseguren que el 75% d'alumnes que cursen el MIC troba ocupació un mes després de finalitzar els seus estudis, segons dades extretes del curs 2016/2017.

La graduació de la tercera edició posa fi a les classes teòriques i pràctiques del curs 2017-2018, però obri la porta al curs següent, ja que està obert el termini de preinscripció de la quarta edició del MIC.

En l'acte de graduació han estat presents Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV i Ana María Mata, representant de la Comissió Acadèmica del Màster. En representació dels alumnes ha estat Clara Doménech.

El MIC també està associat a empreses del sector com és el cas de 'Croda', que ha estat representada per Meritxel Rulo. En l'acte de graduació ha realitzat la ponència 'La importància de la fotoprotecció solar'. A la clausura del Màster també ha acudit Eliseo González Abellán, Cap d'inspecció de la indústria farmacèutica i responsable de la indústria cosmètica de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana.

El Màster d'Indústria Cosmètica (MIC)

El MIC té un fort contingut teòric i pràctic, ja que tots els alumnes que ho desitgen poden realitzar pràctiques en empreses durant la realització d'aquest. Està impartit per professors universitaris de la UPV, destacats professionals de la indústria cosmètica i experts de reconegut prestigi en la matèria.

Totes les assignatures i continguts del MIC estan enfocats des d'una perspectiva empresarial, professional i innovadora, seguint els models de les principals companyies del sector.

Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial Focus Pime i Emprenedoria sobre robòtica i visió artificial
Prop de 200 professionals acudeixen a l'esdeveniment celebrat al Campus d'Alcoi.
3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.