Campus d'Alcoi de la UPV

El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides

La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.

[ 16/07/2018 ]
100% de les places cobertes

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha cobert el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019. Aquesta xifra suposa una nova fita en l'era recent de la institució, a més d'un avanç de més de quasi un punt percentual pel que fa a la demanda de l'any anterior, 98'1%, que ja era la més destacada del lustre. Així, de les 4.510 places oferides per la UPV, ja s'han cobert 4.465.

Enginyeria aeroespacial, nota de cort més alta

El Grau en Enginyeria Aeroespacial ha sigut, un any més, la titulació amb la nota d'accés més alta de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb un 12'928 (en 2017-2018, va anar de 12'82), la qual cosa significa que els 120 alumnes admesos en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny (ETSID-UPV) per a iniciar els citats estudis han aconseguit una nota d'accés igual o superior a aquest topall.

Li segueix, amb 12'702, el Grau en Enginyeria Biomèdica, que s'estudia en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (ETSII-UPV) i que aconsegueix, després de 4 anys com a tercera nota més alta, pujar al segon graó.

Malgrat seguir augmentant la seua nota de cort (com la resta d'integrants del top 10 de la UPV en aquest aspecte), el Grau en Biotecnologia, que s'imparteix en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronómica i del Mitjà Natural (ETSIAMN-UPV), cedeix un lloc malgrat el seu 12'551. En qualsevol cas, les tres titulacions es mantenen en el podi per cinquè any consecutiu.

En aquest grup de cap, el Doble Grau en Administració i direcció d'empreses + Enginyeria Informàtica, (quarta amb una nota de tall d'11'522); el Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials (quinta amb 11'314); i el Grau en Disseny i Tecnologies Creatives (11'036), també mantenen les seues posicions aconseguint, a més, sensibles pujades en les seues notes de cort.

Gran acceptació dels dos nous títols

Quant a les noves titulacions, tant el Grau en Ciència de Dades (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica) com el Doble grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual, no solament cobreixen places, sinó que a més compten amb una àmplia llista d'espera.

Enginyeria Informàtica, el grau més popular

Considerant el nombre total de sol·licituds en primera preferència, Enginyeria Informàtica és el grau més popular de la UPV, seguit per Belles arts, Enginyeria Aeroespacial, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Disseny i Tecnologies Creatives, Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, i Enginyeria Mecànica, per aqueix ordre.

Així mateix, considerant les sol·licituds totals, Informàtica s'imposa novament com a grau més demandat, si bé en segon lloc apareix Administració i direcció d'empreses i, en tercer, Enginyeria Mecànica.

Resultats de la preinscripció en el Campus d'Alcoi

Les xifres de preinscripció també s'han donat a conèixer en el Campus d'Alcoi de la UPV. S'han cobert el 100% de places oferides en tots els graus i dobles graus. A més també s'ha previst un excés d'alumnes per a compensar possibles baixes que es permeten citar i matricular. Després de la preinscripció, el procés de matricula comença el dilluns 16 de juliol.

El Grau que pot acollir més alumnes és el d'Enginyeria Mecànica (110). Les places d'alumne que es permeten citar per a compensar possibles baixes són 20 i, a més, s'han quedat 31 alumnes en llista d'espera. També s'han cobert totes les places en el Grau d'Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, un total de 90. Els alumnes que poden compensar possibles baixes són 30 i hi ha 13 en llista d'espera.

En el Grau d'Administració i direcció d'empreses (ADE) s'han preinscrito els 75 alumnes als quals dóna cabuda i 2 són alumnes a l'excés als quals es permet citar per acompensar possibles baixes. El Grau en Enginyeria Informàtica pot acollir a 65 estudiants per al pròxim curs i 18 són alumnes a l'excés als quals es permet citar per a compensar possibles baixes. Aquest grau és un dels més demandats i 112 alumnes s'han quedat en llista d'espera en la preinscripció.

Tant els Graus en Enginyeria Elèctrica com a Enginyeria Química s'han cobert 50 places en cada titulació en la preinscripció. En el cas de Química se citarà també a 12 estudiants més per les possibles baixes futures.

Respecte als dobles graus, Turisme + ADE (TADE) i en Informàtica + ADE tenen una oferta de 15 places cada titulació. En TADE hi ha 17 alumnes en llista d'espera i en Informàtica + ADE, 36.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa
És professor del MUEOL impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida
Activitat de la Càtedra AITEX-UPV per a l'Escola d'Estiu Activitat de la Càtedra AITEX-UPV per a l'Escola d'Estiu
Han participat prop de 100 xiquets d'entre 4 i 14 anys.