Campus d'Alcoi de la UPV

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

És professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 19/07/2018 ]
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

El professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) Alejandro Rodríguez Villalobos ha sigut guardonat amb el 1r premi de Docència Inversa de la UPV el curs 2017/18.

Aquesta iniciativa de la UPV s'emmarca en una línia d'acció d'intensificació de l'ús de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions en la docència com a element facilitador de la metodologia docent a aplicar en l'aula i en la implantació d'innovacions metodològiques en els processos formatius.

En el curs acadèmic 2017/18 han sigut 421 professors impartint 351 assignatures en tots els centres UPV els que han participat en el Projecte Docència Inversa UPV, sent la universitat del món amb més professors impartint classe segons el mètode de docència inversa.

Aquest és el segon any en el qual la UPV lliura els guardons de Docència Inversa i, en el curs passat, també va ser una professora del MUEOL la que va ser guardonada amb el primer premi, Francisca Sempere Ripoll, la qual cosa acredita l'alt nivell que s'aconsegueix en el Docència Inversa en el MUIOL.

El premi atorgat al professor Alejandro Rodríguez reconeix l'impacte positiu en l'aprenentatge dels alumnes de l'assignatura de “Logística” amb el projecte d'innovació docent: “LLOG - el joc per a grans professionals de la logística“, que és el fruit de molt esforç i treball durant els últims quatre cursos, tant del professor com dels alumnes del MUEOL.

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete Exposició sobre cartografia valenciana a Caudete
Podrà visitar-se fins el 15 d'octubre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Obertura del nou curs acadèmic de les universitats Obertura del nou curs acadèmic de les universitats
L'acte va estar presidit pel Rei Felipe VI.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.