Campus d'Alcoi de la UPV

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

És professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 19/07/2018 ]
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

El professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) Alejandro Rodríguez Villalobos ha sigut guardonat amb el 1r premi de Docència Inversa de la UPV el curs 2017/18.

Aquesta iniciativa de la UPV s'emmarca en una línia d'acció d'intensificació de l'ús de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions en la docència com a element facilitador de la metodologia docent a aplicar en l'aula i en la implantació d'innovacions metodològiques en els processos formatius.

En el curs acadèmic 2017/18 han sigut 421 professors impartint 351 assignatures en tots els centres UPV els que han participat en el Projecte Docència Inversa UPV, sent la universitat del món amb més professors impartint classe segons el mètode de docència inversa.

Aquest és el segon any en el qual la UPV lliura els guardons de Docència Inversa i, en el curs passat, també va ser una professora del MUEOL la que va ser guardonada amb el primer premi, Francisca Sempere Ripoll, la qual cosa acredita l'alt nivell que s'aconsegueix en el Docència Inversa en el MUIOL.

El premi atorgat al professor Alejandro Rodríguez reconeix l'impacte positiu en l'aprenentatge dels alumnes de l'assignatura de “Logística” amb el projecte d'innovació docent: “LLOG - el joc per a grans professionals de la logística“, que és el fruit de molt esforç i treball durant els últims quatre cursos, tant del professor com dels alumnes del MUEOL.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.