Campus d'Alcoi de la UPV

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

És professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 19/07/2018 ]
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

El professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) Alejandro Rodríguez Villalobos ha sigut guardonat amb el 1r premi de Docència Inversa de la UPV el curs 2017/18.

Aquesta iniciativa de la UPV s'emmarca en una línia d'acció d'intensificació de l'ús de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions en la docència com a element facilitador de la metodologia docent a aplicar en l'aula i en la implantació d'innovacions metodològiques en els processos formatius.

En el curs acadèmic 2017/18 han sigut 421 professors impartint 351 assignatures en tots els centres UPV els que han participat en el Projecte Docència Inversa UPV, sent la universitat del món amb més professors impartint classe segons el mètode de docència inversa.

Aquest és el segon any en el qual la UPV lliura els guardons de Docència Inversa i, en el curs passat, també va ser una professora del MUEOL la que va ser guardonada amb el primer premi, Francisca Sempere Ripoll, la qual cosa acredita l'alt nivell que s'aconsegueix en el Docència Inversa en el MUIOL.

El premi atorgat al professor Alejandro Rodríguez reconeix l'impacte positiu en l'aprenentatge dels alumnes de l'assignatura de “Logística” amb el projecte d'innovació docent: “LLOG - el joc per a grans professionals de la logística“, que és el fruit de molt esforç i treball durant els últims quatre cursos, tant del professor com dels alumnes del MUEOL.

Bon estiu! Bon estiu!
La UPV vol desitjar-vos el millor en les merescudes vacances estivals.
Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B) Preinscripció Màsters Universitaris (Fase B)
Termini del 5 al 8 de setembre.
José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral José Miguel Ferri, premi a la millor Tesi Doctoral
Dirigida pels professors Rafael Balart i Octavio Fenollar.
50 alumnes participen en el V CampusTec 50 alumnes participen en el V CampusTec
Un 'CampusTec avançat' amb 15 alumnes ha sigut la novetat d'aquesta edició.
El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides El Campus d’Alcoi cobreix el 100% de les places oferides
La UPV cobreix el 99% de les places de grau i doble grau oferides per al curs 2018-2019.
Jornades d'Acollida 2018/2019 Jornades d'Acollida 2018/2019
Eres alumne de primer? No et pergues les Jornades d'Acollida
Activitat de la Càtedra AITEX-UPV per a l'Escola d'Estiu Activitat de la Càtedra AITEX-UPV per a l'Escola d'Estiu
Han participat prop de 100 xiquets d'entre 4 i 14 anys.