Campus d'Alcoi de la UPV

Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

És professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) impartit al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 19/07/2018 ]
Alejandro Rodríguez Villalobos premi docència inversa

El professor del Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUEOL) Alejandro Rodríguez Villalobos ha sigut guardonat amb el 1r premi de Docència Inversa de la UPV el curs 2017/18.

Aquesta iniciativa de la UPV s'emmarca en una línia d'acció d'intensificació de l'ús de les noves tecnologies de la informació i les comunicacions en la docència com a element facilitador de la metodologia docent a aplicar en l'aula i en la implantació d'innovacions metodològiques en els processos formatius.

En el curs acadèmic 2017/18 han sigut 421 professors impartint 351 assignatures en tots els centres UPV els que han participat en el Projecte Docència Inversa UPV, sent la universitat del món amb més professors impartint classe segons el mètode de docència inversa.

Aquest és el segon any en el qual la UPV lliura els guardons de Docència Inversa i, en el curs passat, també va ser una professora del MUEOL la que va ser guardonada amb el primer premi, Francisca Sempere Ripoll, la qual cosa acredita l'alt nivell que s'aconsegueix en el Docència Inversa en el MUIOL.

El premi atorgat al professor Alejandro Rodríguez reconeix l'impacte positiu en l'aprenentatge dels alumnes de l'assignatura de “Logística” amb el projecte d'innovació docent: “LLOG - el joc per a grans professionals de la logística“, que és el fruit de molt esforç i treball durant els últims quatre cursos, tant del professor com dels alumnes del MUEOL.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
III Edició Concurs ideaT-kids III Edició Concurs ideaT-kids
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.