Campus d'Alcoi de la UPV

Cursos d'adaptació a Grau

Obert el termini de preinscripció del 7 al 17 de setembre.

[ 10/09/2018 ]

El termini de preinscripció per als cursos d'adaptació al Grau que ofereix l'EPSA romandrà obert fins el dia 17 de setembre. A aquest curs poden accedir tots aquells titulats en Enginyeries Tècniques (especialitat elèctrica, mecànica, disseny industrial, química i informàtica) que desitgen obtenir la titulació de Grau en la seua mateixa especialitat.

Nombre de places:
  • Grau en Enginyeria Química - 13 places.
  • Grau en Enginyeria Informàtica - 20 places.
  • Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes - 14 places.
  • Grau en Enginyeria Mecànica - 13 places.
  • Grau en Enginyeria Elèctrica -13 places.

La preinscripció la podràs realitzar des de la següent pàgina:

Tota la informació sobre el contingut del curs, horaris, etc la podeu trobar a la web (www.epsa.upv.es) o consultant directament al Servei d´Alumnat del Campus.

Més informació:
PoliConsulta

3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial Focus Pime sobre robòtica i visió artificial
El Campus d'Alcoi de la UPV acull aquest acte el 15 de novembre.
Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’ Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’
Èxit en el primer any de la seua reobertura.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.