Campus d'Alcoi de la UPV

Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida

Els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per a conèixer una mica més el centre universitari.

[ 11/09/2018 ]
Moment de la Jornada de Acollida 2018

Després d'unes merescudes vacances, els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per conèixer una mica més el centre universitari. Responsables d'alguns serveis, subdirectors i el Director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, han donat la benvinguda als prop de 570 alumnes en aquesta Jornada d'Acollida.

Per primera vegada, la Jornada d'Acolliment s'ha celebrat en el Pavelló Georgina Blanes. A més dels serveis del campus, els nous alumnes han gaudit d'una 'picaeta', han conegut els projectes més importants de Generació Espontània i també han rebut la primera xarrada dels respectius directors acadèmics.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.