Campus d'Alcoi de la UPV

Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida

Els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per a conèixer una mica més el centre universitari.

[ 11/09/2018 ]
Moment de la Jornada de Acollida 2018

Després d'unes merescudes vacances, els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per conèixer una mica més el centre universitari. Responsables d'alguns serveis, subdirectors i el Director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, han donat la benvinguda als prop de 570 alumnes en aquesta Jornada d'Acollida.

Per primera vegada, la Jornada d'Acolliment s'ha celebrat en el Pavelló Georgina Blanes. A més dels serveis del campus, els nous alumnes han gaudit d'una 'picaeta', han conegut els projectes més importants de Generació Espontània i també han rebut la primera xarrada dels respectius directors acadèmics.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.