Campus d'Alcoi de la UPV

Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida

Els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per a conèixer una mica més el centre universitari.

[ 11/09/2018 ]
Moment de la Jornada de Acollida 2018

Després d'unes merescudes vacances, els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per conèixer una mica més el centre universitari. Responsables d'alguns serveis, subdirectors i el Director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, han donat la benvinguda als prop de 570 alumnes en aquesta Jornada d'Acollida.

Per primera vegada, la Jornada d'Acolliment s'ha celebrat en el Pavelló Georgina Blanes. A més dels serveis del campus, els nous alumnes han gaudit d'una 'picaeta', han conegut els projectes més importants de Generació Espontània i també han rebut la primera xarrada dels respectius directors acadèmics.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.