Campus d'Alcoi de la UPV

Vora 570 alumnes acudeixen a la Jornada d'Acollida

Els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per a conèixer una mica més el centre universitari.

[ 11/09/2018 ]
Moment de la Jornada de Acollida 2018

Després d'unes merescudes vacances, els alumnes de nou ingrés en el Campus d'Alcoi de la UPV han estat en el Pavelló Esportiu Georgina Blanes per conèixer una mica més el centre universitari. Responsables d'alguns serveis, subdirectors i el Director del Campus, Juan Ignacio Torregrosa, han donat la benvinguda als prop de 570 alumnes en aquesta Jornada d'Acollida.

Per primera vegada, la Jornada d'Acolliment s'ha celebrat en el Pavelló Georgina Blanes. A més dels serveis del campus, els nous alumnes han gaudit d'una 'picaeta', han conegut els projectes més importants de Generació Espontània i també han rebut la primera xarrada dels respectius directors acadèmics.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.