Campus d'Alcoi de la UPV

Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica

Es tracta de la quarta edició d'un màster 100% presencial en el qual el 60% dels seus docents són professionals del sector.

[ 18/09/2018 ]
4a edició del Màster en la Indústria Cosmètica

El Màster en Indústria Cosmètica (MIC) torna en la seua quarta edició. La matrícula encara contínua oberta i està dirigit a titulats superiors o alumnes d'últim curs de la carrera, preferentment de l'àrea de ciències de la salut o afins (enginyers químics i industrials, bioquímicos, químics, farmacèutics, biòlegs…) que vulguen desenvolupar el seu futur professional en el sector cosmètic. També està recomanat per a professionals del sector interessats a obtenir una visió actualitzada del sector. Per a tots ells, el període de matriculació contínua obert.

El MIC és un màster 100% presencial amb un 60% de docents que són professionals del sector de la cosmètica. Aquest màster ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques d'empresa fins a 600 hores en les empreses relacionades amb el sector cosmètic col·laboradores.

Aquest màster té la intenció que els seus estudiants aprenguen a reconèixer, des d'un punt de vista teòric i pràctic, les diferents matèries primeres i principis actius a utilitzar per al desenvolupament de nous productes. Disseny i formulació de formes cosmètiques actuals i innovadores.

El MIC també aborda el coneixement de les exigències legals obligatòries en el disseny i fabricació de productes cosmètics, aplicació de les GMPs “Good Manufacturing Practices” i altres requisits legals, adequació a la normativa mediambiental i la lluita contra el canvi climàtic. Un altre dels objectius és aprendre a analitzar les diferents problemàtiques que es poden produir en la indústria cosmètica i a prendre les decisions i solucions oportunes.

En el MIC, els estudiants també aprendran a gestionar qualsevol producte cosmètic des de la idea fins a la comercialització, passant pel seguiment d'objectius al llarg de tot el seu cicle de vida.

En definitiva, el MIC pretén aconseguir una adequada formació a nivell tècnic, un adequat coneixement teòric i pràctic de l'activitat de les empreses cosmètiques i un desenvolupament d'habilitats personals que ajudaran a l'alumne en la millora del seu perfil personal i professional.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.