Campus d'Alcoi de la UPV

Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica

Es tracta de la quarta edició d'un màster 100% presencial en el qual el 60% dels seus docents són professionals del sector.

[ 18/09/2018 ]
4a edició del Màster en la Indústria Cosmètica

El Màster en Indústria Cosmètica (MIC) torna en la seua quarta edició. La matrícula encara contínua oberta i està dirigit a titulats superiors o alumnes d'últim curs de la carrera, preferentment de l'àrea de ciències de la salut o afins (enginyers químics i industrials, bioquímicos, químics, farmacèutics, biòlegs…) que vulguen desenvolupar el seu futur professional en el sector cosmètic. També està recomanat per a professionals del sector interessats a obtenir una visió actualitzada del sector. Per a tots ells, el període de matriculació contínua obert.

El MIC és un màster 100% presencial amb un 60% de docents que són professionals del sector de la cosmètica. Aquest màster ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques d'empresa fins a 600 hores en les empreses relacionades amb el sector cosmètic col·laboradores.

Aquest màster té la intenció que els seus estudiants aprenguen a reconèixer, des d'un punt de vista teòric i pràctic, les diferents matèries primeres i principis actius a utilitzar per al desenvolupament de nous productes. Disseny i formulació de formes cosmètiques actuals i innovadores.

El MIC també aborda el coneixement de les exigències legals obligatòries en el disseny i fabricació de productes cosmètics, aplicació de les GMPs “Good Manufacturing Practices” i altres requisits legals, adequació a la normativa mediambiental i la lluita contra el canvi climàtic. Un altre dels objectius és aprendre a analitzar les diferents problemàtiques que es poden produir en la indústria cosmètica i a prendre les decisions i solucions oportunes.

En el MIC, els estudiants també aprendran a gestionar qualsevol producte cosmètic des de la idea fins a la comercialització, passant pel seguiment d'objectius al llarg de tot el seu cicle de vida.

En definitiva, el MIC pretén aconseguir una adequada formació a nivell tècnic, un adequat coneixement teòric i pràctic de l'activitat de les empreses cosmètiques i un desenvolupament d'habilitats personals que ajudaran a l'alumne en la millora del seu perfil personal i professional.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.