Campus d'Alcoi de la UPV

Oberta la matrícula per el Màster en Indústria Cosmètica

Es tracta de la quarta edició d'un màster 100% presencial en el qual el 60% dels seus docents són professionals del sector.

[ 18/09/2018 ]
4a edició del Màster en la Indústria Cosmètica

El Màster en Indústria Cosmètica (MIC) torna en la seua quarta edició. La matrícula encara contínua oberta i està dirigit a titulats superiors o alumnes d'últim curs de la carrera, preferentment de l'àrea de ciències de la salut o afins (enginyers químics i industrials, bioquímicos, químics, farmacèutics, biòlegs…) que vulguen desenvolupar el seu futur professional en el sector cosmètic. També està recomanat per a professionals del sector interessats a obtenir una visió actualitzada del sector. Per a tots ells, el període de matriculació contínua obert.

El MIC és un màster 100% presencial amb un 60% de docents que són professionals del sector de la cosmètica. Aquest màster ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques d'empresa fins a 600 hores en les empreses relacionades amb el sector cosmètic col·laboradores.

Aquest màster té la intenció que els seus estudiants aprenguen a reconèixer, des d'un punt de vista teòric i pràctic, les diferents matèries primeres i principis actius a utilitzar per al desenvolupament de nous productes. Disseny i formulació de formes cosmètiques actuals i innovadores.

El MIC també aborda el coneixement de les exigències legals obligatòries en el disseny i fabricació de productes cosmètics, aplicació de les GMPs “Good Manufacturing Practices” i altres requisits legals, adequació a la normativa mediambiental i la lluita contra el canvi climàtic. Un altre dels objectius és aprendre a analitzar les diferents problemàtiques que es poden produir en la indústria cosmètica i a prendre les decisions i solucions oportunes.

En el MIC, els estudiants també aprendran a gestionar qualsevol producte cosmètic des de la idea fins a la comercialització, passant pel seguiment d'objectius al llarg de tot el seu cicle de vida.

En definitiva, el MIC pretén aconseguir una adequada formació a nivell tècnic, un adequat coneixement teòric i pràctic de l'activitat de les empreses cosmètiques i un desenvolupament d'habilitats personals que ajudaran a l'alumne en la millora del seu perfil personal i professional.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.