Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura Universitat Sènior 2018/19

Les classes començaran el pròxim 24 de setembre per als dos cursos que sumen més de 200 alumnes.

[ 20/09/2018 ]
Universidad Sénior del Campus de Alcoy de la UPV

El Campus d'Alcoi ja ha donat la benvinguda als alumnes 'sènior' un any més en el Saló de Graus 'Roberto García Payá'. En aquesta ocasió són més de 200 alumnes. El nombre s'ha incrementat respecte a l'any anterior per les Jornades de portes obertes que va haver-hi en el mes de maig d'aquest mateix any. Aquesta activitat ja consolidada està organitzada per la Sotsdirecció de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior, que encapçala Rosa Vercher Pérez.

En la taula presidencial, a més de la pròpia Rosa Vercher, han estat Juan Francisco Picó Silvestre, Subdirector de Relacions amb l'Entorn del Campus d'Alcoi, Aroa Mira Rojano, Regidora de Polítiques Socials, Igualtat i Salut Pública, Jordi Botella Miró, professor, poeta i narrador i Ubaldo Cabrera Camarasa, Secretari de l'Associació Sènior del Campus d'Alcoi.

Lliçó inaugural 'Un onze ideal de la literatura universal'

Impartida pel professor i escriptor Jordi Botella (Alcoi, 1958). Ha realitzat una selecció d'11 autors literaris de totes les èpoques i els ha comparat a manera d'alineació d'un partit de futbol.

Botella alterna l'escriptura inicial de cançons de rock amb poemaris (Bolero, 1983, Cobles Vallesanes, 1985, Disciplina, 1990, Oxymoron, 2002, La nit transfigurada, 2004), narrativa (La vida sexual de Fernando Pessoa, 1995, La Sagrada Família, 1997, Carta als Reis, 1998, Estació Terminal, 2000, La caixa negra, 2002) i crítica literària (El tempsd’un poble, 1986, El sainet fester,1995), amb l'únic propòsit d'escriure amb el batut de l'atzar i de la necessitat.

Entre altres càrrecs ha sigut director de l'IES Pare Vitòria, director del Centre Cultural d'Alcoi, director de la Mostra de Teatre d'Alcoi o director de 'l'Escola de Lletres del País Valencià'.

Vídeo de la inauguración de la Universidad Senior Campus de Alcoy de la UPV 2018/19:

Inici de les classes

Les classes s'iniciaran el dilluns 24 de setembre fins al 22 de maig de 2019, en horari de vesprada, havent-hi dos cursos amb continguts clarament diferenciats.

En el primer curs s'imparteixen assignatures sobre cinema, educació visual, publicitat, llengua xinesa, música, cultura russa, història, ús i abús dels medicaments, ciència, tecnologia i arqueologia. En el segon curs s'explica economia, educació visual, música, arqueologia, anglès, ciència, art i història.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.