Campus d'Alcoi de la UPV

Obertura Universitat Sènior 2018/19

Les classes començaran el pròxim 24 de setembre per als dos cursos que sumen més de 200 alumnes.

[ 20/09/2018 ]
Universidad Sénior del Campus de Alcoy de la UPV

El Campus d'Alcoi ja ha donat la benvinguda als alumnes 'sènior' un any més en el Saló de Graus 'Roberto García Payá'. En aquesta ocasió són més de 200 alumnes. El nombre s'ha incrementat respecte a l'any anterior per les Jornades de portes obertes que va haver-hi en el mes de maig d'aquest mateix any. Aquesta activitat ja consolidada està organitzada per la Sotsdirecció de Cultura, Esports, Col·legi Major i Universitat Sènior, que encapçala Rosa Vercher Pérez.

En la taula presidencial, a més de la pròpia Rosa Vercher, han estat Juan Francisco Picó Silvestre, Subdirector de Relacions amb l'Entorn del Campus d'Alcoi, Aroa Mira Rojano, Regidora de Polítiques Socials, Igualtat i Salut Pública, Jordi Botella Miró, professor, poeta i narrador i Ubaldo Cabrera Camarasa, Secretari de l'Associació Sènior del Campus d'Alcoi.

Lliçó inaugural 'Un onze ideal de la literatura universal'

Impartida pel professor i escriptor Jordi Botella (Alcoi, 1958). Ha realitzat una selecció d'11 autors literaris de totes les èpoques i els ha comparat a manera d'alineació d'un partit de futbol.

Botella alterna l'escriptura inicial de cançons de rock amb poemaris (Bolero, 1983, Cobles Vallesanes, 1985, Disciplina, 1990, Oxymoron, 2002, La nit transfigurada, 2004), narrativa (La vida sexual de Fernando Pessoa, 1995, La Sagrada Família, 1997, Carta als Reis, 1998, Estació Terminal, 2000, La caixa negra, 2002) i crítica literària (El tempsd’un poble, 1986, El sainet fester,1995), amb l'únic propòsit d'escriure amb el batut de l'atzar i de la necessitat.

Entre altres càrrecs ha sigut director de l'IES Pare Vitòria, director del Centre Cultural d'Alcoi, director de la Mostra de Teatre d'Alcoi o director de 'l'Escola de Lletres del País Valencià'.

Vídeo de la inauguración de la Universidad Senior Campus de Alcoy de la UPV 2018/19:

Inici de les classes

Les classes s'iniciaran el dilluns 24 de setembre fins al 22 de maig de 2019, en horari de vesprada, havent-hi dos cursos amb continguts clarament diferenciats.

En el primer curs s'imparteixen assignatures sobre cinema, educació visual, publicitat, llengua xinesa, música, cultura russa, història, ús i abús dels medicaments, ciència, tecnologia i arqueologia. En el segon curs s'explica economia, educació visual, música, arqueologia, anglès, ciència, art i història.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.