Campus d'Alcoi de la UPV

XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.