Campus d'Alcoi de la UPV

XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.