Campus d'Alcoi de la UPV

MOOC dirigit a estudiants i treballadors del tèxtil

Creat pel grup de recerca GIITEX de la UPV.

[ 24/09/2018 ]
Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil (GIITEX)

El grup de recerca Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil (GIITEX) de la UPV, situat en el Campus d'Alcoi, està ultimant un MOOC (Massive Open On-line Course i en valencià, Curs On-line Massiu i Obert) d'accés lliure amb la finalitat de facilitar a estudiants i treballadors tèxtils ampliar els seus coneixements sobre tecnologies de control de qualitat dels teixits de calada. D'aquesta manera s'aconsegueix que tant estudiants que s'incorporen al mercat laboral com a treballadors, actualitzen els seus coneixements mitjançant l'aprenentatge de tecnologies avançades de control de qualitat mitjançant visió artificial.

L'equip de treball ha estat integrat, a més de per el grup GIITEX de la UPV, per altres entitats tant d'Espanya com d'altres països europeus, com són AITEX, l'empresa Antecuir per part d'Espanya, BEST (Institut fur Berufsbezogene Weiterbildung und Personaltraining) d'Àustria i CITEVE (Centre tecnològic das Indústrias Têxtil e do Vestuário) de Portugal.

El Campus d'Alcoi ha acollit al setembre d'enguany l'última reunió de treball abans de llançar el MOOC el pròxim mes d'octubre.

El MOOC

Este MOOC estarà estructurat en 4 unitats:

• Unitat 1. Introducció als teixits de calada.
  • Unitat 2. Principals defectes en teixits de calada.
  • Unitat 3. Introducció als sistemes de control de qualitat avançats: Visió artificial.
  • Unitat 4. Ús de la visió artificial per a la detecció de defectes en teixits de calada.

El projecte LEARNINGTEX

Aquest projecte està cofinançat per la Unió europea a través del programa Erasmus Plus, programa únic que tracta d'impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, a més d'ajudar als nostres sistemes d'educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que doten a les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil (GIITEX)

GIITEX també treballa en altres projectes centrats a modernitzar el sector tèxtil. Alguns d'aquests treballs es basen en microcàpsules aplicables al sector tèxtil, desenvolupament de productes i processos per al sector tèxtil, gestió de la qualitat en indústria tèxtil o control de qualitat i seguretat, entre uns altres.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.