Campus d'Alcoi de la UPV

L’IDF Eco-Marathon guanya la Shell Eco-Marathon Turkey 2018

És la primera vegada que el grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, guanya una competició Shell en motors de combustió.

[ 26/09/2018 ]
Equip IDF Eco-Marathon, campió de la Shell Eco-Marathon Turkey 2018

El grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, IDF Eco-Marathon, ha aconseguit guanyar la prova Shell Eco-Marathon Turkey 2018 en categoria de motors de combustió. La marca ha estat en 762 quilòmetres amb un únic litre de combustible, que en aquest cas ha sigut gasolina. Han participat equips de 7 països.

Els components que formen l'equip IDF Eco-Marathon són Alessandro Zenone, Ismael Grueso, Jeffry Lim, Andrés Urbano, Julio Martín, Daniel Cabezuelo Pérez, Matías Manuel Tissot Pose, Óscar Pérez Lorenzo-Arroyo, Patricia Bazaga Buades, Sergio Carrillo Molla, Juan Carlos Payá Vidal, Carlos Javier Jeacock Cana, María Paloma Sánchez Moreno i Benjamin Brunke. Tots ells alumnes del campus i els que han assistit a la competició a Turquia pertanyen al Grau en Enginyeria Mecànica.

Aquest grup de Generació Espontània no solament ha obtingut aquest èxit en 2018. Al juliol es van desplaçar fins a Londres per a competir en la Shell Eco -Marathon 2018 Europe. En aqueixa ocasió van obtindre una 11a posició, encara que va ser la primera posició per a una universitat i la segona millor dels equips espanyols.

Un hàndicap que han tingut en la competició turca ha sigut el fet de competir per primera vegada en gasolina, ja que aquest no és el seu combustible habitual.

El professor coordinador de l'IDF Eco-Marathon, Vicente Colomer, ha destacat després de la competició que "estan molt satisfets amb el resultat", ja que "han superat totes les dificultats de traslladar-se fora d'Europa i adaptar-s'a un nou combustible per a ells". Colomer també ha avançat que, per a la temporada següent, ja treballen en una nova carrosseria, nou motor i nova transmissió amb la finalitat d'obtindre millors resultats.

Generació Espontània

L'IDF Eco*Marathon és un dels projectes més veterans del programa de Generació Espontània de la UPV.

Generació Espontània és un programa de la Universitat Politècnica de València els objectius de la qual són fomentar i donar suport a les activitats extracurriculars desenvolupades pels grups, equips i/o associacions de la nostra universitat, contribuint d'aquesta manera al desenvolupament formatiu i adquisitiu de competències transversals.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.