Campus d'Alcoi de la UPV

LXVII Conferència DIFUTEC

TECNOLOGIA LoRaWAN

[ 27/09/2018 ]

El dijous 18 d'octubre de 2018 a partir de les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXVII conferència DIFUTEC, amb el títol "TECNOLOGIA LoRaWAN", a càrrec de Pau Vicedo, Strategic Product Manager & Telecommunications Engineer.

LoRaWAN és una tecnologia de llarg abast i baix consum que permet la interconnexió de dispositius d'IoT de forma segura i eficient. A LoRIoT hem desenvolupat tota una estructura basada en aquest protocol per a la implementació i gestió de xarxes d'IoT escalables amb cobertura a nivell mundial. La seua aplicació és molt diversa i podem veure aplicacions en fàbriques per millorar l'eficiència productiva, empreses estatals de telecomunicacions per a incrementar els serveis que ofereixen o, finalment, les ciutats intel·ligents (SmartCities) per a la captura de dades i gestió intel·ligent dels recursos de la ciutat entre uns altres.

Esta conferència està dirigida a:

• Emprenedors.
  • Empreses de l'entorn.
  • Comunitat universitària.
  • Estudiants cicles formatius.
  • Qualsevol persona amb interès en tecnologia relacionada amb IoT.

Inscripcions:

Remetre nom, cognoms i email a lupebla@upv.es.

Més informació:

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.