Campus d'Alcoi de la UPV

LXVII Conferència DIFUTEC

TECNOLOGIA LoRaWAN

TECNOLOGIA LoRaWAN. A càrrec de Pau Vicedo. 15 de novembre.

[ 27/09/2018 ]

El dijous 15 de novembre de 2018 a partir de les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXVII conferència DIFUTEC, amb el títol "TECNOLOGIA LoRaWAN", a càrrec de Pau Vicedo, Strategic Product Manager & Telecommunications Engineer.

LoRaWAN és una tecnologia de llarg abast i baix consum que permet la interconnexió de dispositius d'IoT de forma segura i eficient. A LoRIoT hem desenvolupat tota una estructura basada en aquest protocol per a la implementació i gestió de xarxes d'IoT escalables amb cobertura a nivell mundial. La seua aplicació és molt diversa i podem veure aplicacions en fàbriques per millorar l'eficiència productiva, empreses estatals de telecomunicacions per a incrementar els serveis que ofereixen o, finalment, les ciutats intel·ligents (SmartCities) per a la captura de dades i gestió intel·ligent dels recursos de la ciutat entre uns altres.

Esta conferència està dirigida a:

• Emprenedors.
  • Empreses de l'entorn.
  • Comunitat universitària.
  • Estudiants cicles formatius.
  • Qualsevol persona amb interès en tecnologia relacionada amb IoT.

Inscripcions:

Remetre nom, cognoms i email a lupebla@upv.es.

Més informació:

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.