Campus d'Alcoi de la UPV

LXVII Conferència DIFUTEC

TECNOLOGIA LoRaWAN

TECNOLOGIA LoRaWAN. A càrrec de Pau Vicedo. 15 de novembre.

[ 29/10/2018 ]

El dijous 15 de novembre de 2018 a partir de les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXVII conferència DIFUTEC, amb el títol "TECNOLOGIA LoRaWAN", a càrrec de Pau Vicedo, Strategic Product Manager & Telecommunications Engineer.

LoRaWAN és una tecnologia de llarg abast i baix consum que permet la interconnexió de dispositius d'IoT de forma segura i eficient. A LoRIoT hem desenvolupat tota una estructura basada en aquest protocol per a la implementació i gestió de xarxes d'IoT escalables amb cobertura a nivell mundial. La seua aplicació és molt diversa i podem veure aplicacions en fàbriques per millorar l'eficiència productiva, empreses estatals de telecomunicacions per a incrementar els serveis que ofereixen o, finalment, les ciutats intel·ligents (SmartCities) per a la captura de dades i gestió intel·ligent dels recursos de la ciutat entre uns altres.

Esta conferència està dirigida a:

• Emprenedors.
  • Empreses de l'entorn.
  • Comunitat universitària.
  • Estudiants cicles formatius.
  • Qualsevol persona amb interès en tecnologia relacionada amb IoT.

Inscripcions:

Remetre nom, cognoms i email a lupebla@upv.es.

Més informació:

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.