Campus d'Alcoi de la UPV

Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"

Nova titulació del Campus d'Alcoi de la UPV per al curs 2018/19, amb un enfocament totalment pràctic i una orientació professional.

[ 02/10/2018 ]
Professorat del Màster en Robòtica i Visió Artificial (MAROVA)

El Campus d'Alcoi compta amb una nova titulació en aquest curs 2018/2019. Es tracta del "Màster de Robòtica i Visió Artificial" (MAROVA). El màster té un enfocament totalment pràctic i una orientació professional. El MAROVA compta amb la col·laboració de grans empreses com Multiscan Technologies, IT8 Engineering o Imasd SL. En aquesta primera edició ja hi ha alumnes procedents, fins i tot, de Colòmbia.

Els professors del màster, tant del Campus d'Alcoi com de les empreses col·laboradores, tenen molta experiència en el camp de l'automatització, robòtica industrial, robòtica mòbil, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drones i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la nomenada 4ª revolució industrial o Indústria 4.0.

L'alumne que finalitze i supere el MAROVA serà capaç de:

• Configurar, programar, i monitoritzar sistemes d'automatització i control industrial.
  • Aplicar els principis de màquines, mecanismes, articulacions i sistemes de transmissió de moviment en sistemes robòtics.
  • Programar robots industrials, robots mòbils i humanoides.
  • Implementar el procés de captació d'imatges 2D i 3D, i analitzar la influència de la il•luminació i l'òptica en el procés de formació de la imatge.
  • Aplicar les eines i tècniques de visió artificial, tant en la seua base matemàtica com en la seua implementació.
  • Aplicar les tècniques de realitat virtual i augmentada en contextos industrials i desenvolupar prototips funcionals basats en aquesta tecnologia.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.