Campus d'Alcoi de la UPV

Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"

Nova titulació del Campus d'Alcoi de la UPV per al curs 2018/19, amb un enfocament totalment pràctic i una orientació professional.

[ 02/10/2018 ]
Professorat del Màster en Robòtica i Visió Artificial (MAROVA)

El Campus d'Alcoi compta amb una nova titulació en aquest curs 2018/2019. Es tracta del "Màster de Robòtica i Visió Artificial" (MAROVA). El màster té un enfocament totalment pràctic i una orientació professional. El MAROVA compta amb la col·laboració de grans empreses com Multiscan Technologies, IT8 Engineering o Imasd SL. En aquesta primera edició ja hi ha alumnes procedents, fins i tot, de Colòmbia.

Els professors del màster, tant del Campus d'Alcoi com de les empreses col·laboradores, tenen molta experiència en el camp de l'automatització, robòtica industrial, robòtica mòbil, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drones i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la nomenada 4ª revolució industrial o Indústria 4.0.

L'alumne que finalitze i supere el MAROVA serà capaç de:

• Configurar, programar, i monitoritzar sistemes d'automatització i control industrial.
  • Aplicar els principis de màquines, mecanismes, articulacions i sistemes de transmissió de moviment en sistemes robòtics.
  • Programar robots industrials, robots mòbils i humanoides.
  • Implementar el procés de captació d'imatges 2D i 3D, i analitzar la influència de la il•luminació i l'òptica en el procés de formació de la imatge.
  • Aplicar les eines i tècniques de visió artificial, tant en la seua base matemàtica com en la seua implementació.
  • Aplicar les tècniques de realitat virtual i augmentada en contextos industrials i desenvolupar prototips funcionals basats en aquesta tecnologia.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.