Campus d'Alcoi de la UPV

Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"

Nova titulació del Campus d'Alcoi de la UPV per al curs 2018/19, amb un enfocament totalment pràctic i una orientació professional.

[ 02/10/2018 ]
Professorat del Màster en Robòtica i Visió Artificial (MAROVA)

El Campus d'Alcoi compta amb una nova titulació en aquest curs 2018/2019. Es tracta del "Màster de Robòtica i Visió Artificial" (MAROVA). El màster té un enfocament totalment pràctic i una orientació professional. El MAROVA compta amb la col·laboració de grans empreses com Multiscan Technologies, IT8 Engineering o Imasd SL. En aquesta primera edició ja hi ha alumnes procedents, fins i tot, de Colòmbia.

Els professors del màster, tant del Campus d'Alcoi com de les empreses col·laboradores, tenen molta experiència en el camp de l'automatització, robòtica industrial, robòtica mòbil, visió artificial, realitat virtual i augmentada aplicada a la indústria, drones i, en definitiva, tecnologies capdavanteres relacionades amb la nomenada 4ª revolució industrial o Indústria 4.0.

L'alumne que finalitze i supere el MAROVA serà capaç de:

• Configurar, programar, i monitoritzar sistemes d'automatització i control industrial.
  • Aplicar els principis de màquines, mecanismes, articulacions i sistemes de transmissió de moviment en sistemes robòtics.
  • Programar robots industrials, robots mòbils i humanoides.
  • Implementar el procés de captació d'imatges 2D i 3D, i analitzar la influència de la il•luminació i l'òptica en el procés de formació de la imatge.
  • Aplicar les eines i tècniques de visió artificial, tant en la seua base matemàtica com en la seua implementació.
  • Aplicar les tècniques de realitat virtual i augmentada en contextos industrials i desenvolupar prototips funcionals basats en aquesta tecnologia.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.
C.D. Alcoyano C.D. Alcoyano
Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant Unió Esportiva.