Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2019-2020

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 02/10/2018 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El dissabte 6 d'abril de 2019, tindrà lloc al Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes dedicada a estudiants i familiars interessats a conèixer l'oferta formativa i les instal·lacions del campus. Les persones interessades tenen l'oportunitat de resoldre els seus dubtes sobre l'accés a la Universitat, reben tota la informació que necessiten sobre els estudis, la vida universitària de la UPV, al mateix temps que coneixen les instal·lacions del campus.

La inscripció per a aquesta activitat s'obri a partir del dimarts 4 de desembre en aquest enllaç.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda. Juan Ignacio Torregrosa, director del campus d'Alcoi
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:15h: Què et trobaràs? Delegació d'alumnes.
  • 10:30h: Preparant el teu futur. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 10:45h: Passos per a formalitzar la matrícula. Servei d'Alumnat.
  • 11:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • Jorge Segura - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Vídeo de la Jornada de Portes Obertes 2018/19

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Més informació:

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
44è Simposi de l'AEQCT 44è Simposi de l'AEQCT
Tindrà lloc el 6 de març al Campus d'Alcoi de la UPV.