Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2019-2020

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 02/10/2018 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El dissabte 6 d'abril de 2019, tindrà lloc al Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes dedicada a estudiants i familiars interessats a conèixer l'oferta formativa i les instal·lacions del campus. Les persones interessades tenen l'oportunitat de resoldre els seus dubtes sobre l'accés a la Universitat, reben tota la informació que necessiten sobre els estudis, la vida universitària de la UPV, al mateix temps que coneixen les instal·lacions del campus.

La inscripció per a aquesta activitat s'obri a partir del dimarts 4 de desembre en aquest enllaç.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda. Juan Ignacio Torregrosa, director del campus d'Alcoi
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:15h: Què et trobaràs? Delegació d'alumnes.
  • 10:30h: Preparant el teu futur. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 10:45h: Passos per a formalitzar la matrícula. Servei d'Alumnat.
  • 11:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • Jorge Segura - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Vídeo de la Jornada de Portes Obertes 2018/19

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Més informació:

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Conveni entre Beckhoff i el Campus d'Alcoi de la UPV Conveni entre Beckhoff i el Campus d'Alcoi de la UPV
Empresa dedicada al control basat en PC.