Campus d'Alcoi de la UPV

Jornades de Portes Obertes 2019-2020

Inscriu-te en les jornades gratuïtes per a pares i futurs alumnes i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seues titulacions i el seu dia a dia.

[ 02/10/2018 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

El dissabte 6 d'abril de 2019, tindrà lloc al Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) una Jornada de Portes Obertes dedicada a estudiants i familiars interessats a conèixer l'oferta formativa i les instal·lacions del campus. Les persones interessades tenen l'oportunitat de resoldre els seus dubtes sobre l'accés a la Universitat, reben tota la informació que necessiten sobre els estudis, la vida universitària de la UPV, al mateix temps que coneixen les instal·lacions del campus.

La inscripció per a aquesta activitat s'obri a partir del dimarts 4 de desembre en aquest enllaç.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda. Juan Ignacio Torregrosa, director del campus d'Alcoi
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:15h: Què et trobaràs? Delegació d'alumnes.
  • 10:30h: Preparant el teu futur. Servei Integrat d'Ocupació.
  • 10:45h: Passos per a formalitzar la matrícula. Servei d'Alumnat.
  • 11:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • Jorge Segura - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 11:05h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:30h: Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a major informació i inscripcions, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

• Silvia Pascual Sánchez
    Horari: de 8:30 h a 14:30 h
    spascual@upv.es

Vídeo de la Jornada de Portes Obertes 2018/19

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Més informació:

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.
C.D. Alcoyano C.D. Alcoyano
Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant Unió Esportiva.