Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat

Poden participar tots aquells membres de la UPV (PDI, PAS, alumnes, etc.) que puguen acreditar la seua vinculació amb la Universitat.

[ 03/10/2018 ]

El Projecte Europeu U-MOB organitza el “Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible en les universitats espanyoles”.

s pot participar de forma individual o com a part d'un equip. El termini de lliurament de vídeos és fins al 24 d'octubre de 2018. Els vídeos tindran una durada de 1 i 2 minuts. Hauran de ser gravats en format horitzontal i podran incloure música o comentaris parlats o escrits.

L'objectiu d'aquest concurs és mostrar l'accessibilitat i la mobilitat al teu campus des del punt de vista dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Problemes o avantatges dels diferents mitjans de transport, possibles solucions o millores, etc.

Els guanyadors podran triar un premi del catàleg que es pot consultar entrant ací, on podran trobar des de bicicletes fins a smartphones, ordinadors o tablets.

Les propostes s'enviaran per correu electrònic a medioambiente@upvnet.upv.es i hauran de seguir les indicacions establides en les bases del concurs. A més els participants hauran de remetre a la mateixa adreça de correu electrònic el document de cessió de drets signat.

Aquest concurs es convoca amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i la Setmana de Medi Ambient de la UPV. A més s'emmarca en la Xarxa Europea d'Universitats per la Mobilitat Sostenible U-Mob, projecte impulsat per la Comissió Europea en el marc del seu Programa LIFE.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.