Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat

Poden participar tots aquells membres de la UPV (PDI, PAS, alumnes, etc.) que puguen acreditar la seua vinculació amb la Universitat.

[ 03/10/2018 ]

El Projecte Europeu U-MOB organitza el “Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible en les universitats espanyoles”.

s pot participar de forma individual o com a part d'un equip. El termini de lliurament de vídeos és fins al 24 d'octubre de 2018. Els vídeos tindran una durada de 1 i 2 minuts. Hauran de ser gravats en format horitzontal i podran incloure música o comentaris parlats o escrits.

L'objectiu d'aquest concurs és mostrar l'accessibilitat i la mobilitat al teu campus des del punt de vista dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Problemes o avantatges dels diferents mitjans de transport, possibles solucions o millores, etc.

Els guanyadors podran triar un premi del catàleg que es pot consultar entrant ací, on podran trobar des de bicicletes fins a smartphones, ordinadors o tablets.

Les propostes s'enviaran per correu electrònic a medioambiente@upvnet.upv.es i hauran de seguir les indicacions establides en les bases del concurs. A més els participants hauran de remetre a la mateixa adreça de correu electrònic el document de cessió de drets signat.

Aquest concurs es convoca amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i la Setmana de Medi Ambient de la UPV. A més s'emmarca en la Xarxa Europea d'Universitats per la Mobilitat Sostenible U-Mob, projecte impulsat per la Comissió Europea en el marc del seu Programa LIFE.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.