Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat

Poden participar tots aquells membres de la UPV (PDI, PAS, alumnes, etc.) que puguen acreditar la seua vinculació amb la Universitat.

[ 03/10/2018 ]

El Projecte Europeu U-MOB organitza el “Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible en les universitats espanyoles”.

s pot participar de forma individual o com a part d'un equip. El termini de lliurament de vídeos és fins al 24 d'octubre de 2018. Els vídeos tindran una durada de 1 i 2 minuts. Hauran de ser gravats en format horitzontal i podran incloure música o comentaris parlats o escrits.

L'objectiu d'aquest concurs és mostrar l'accessibilitat i la mobilitat al teu campus des del punt de vista dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Problemes o avantatges dels diferents mitjans de transport, possibles solucions o millores, etc.

Els guanyadors podran triar un premi del catàleg que es pot consultar entrant ací, on podran trobar des de bicicletes fins a smartphones, ordinadors o tablets.

Les propostes s'enviaran per correu electrònic a medioambiente@upvnet.upv.es i hauran de seguir les indicacions establides en les bases del concurs. A més els participants hauran de remetre a la mateixa adreça de correu electrònic el document de cessió de drets signat.

Aquest concurs es convoca amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i la Setmana de Medi Ambient de la UPV. A més s'emmarca en la Xarxa Europea d'Universitats per la Mobilitat Sostenible U-Mob, projecte impulsat per la Comissió Europea en el marc del seu Programa LIFE.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.