Campus d'Alcoi de la UPV

Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat

Poden participar tots aquells membres de la UPV (PDI, PAS, alumnes, etc.) que puguen acreditar la seua vinculació amb la Universitat.

[ 03/10/2018 ]

El Projecte Europeu U-MOB organitza el “Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible en les universitats espanyoles”.

s pot participar de forma individual o com a part d'un equip. El termini de lliurament de vídeos és fins al 24 d'octubre de 2018. Els vídeos tindran una durada de 1 i 2 minuts. Hauran de ser gravats en format horitzontal i podran incloure música o comentaris parlats o escrits.

L'objectiu d'aquest concurs és mostrar l'accessibilitat i la mobilitat al teu campus des del punt de vista dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Problemes o avantatges dels diferents mitjans de transport, possibles solucions o millores, etc.

Els guanyadors podran triar un premi del catàleg que es pot consultar entrant ací, on podran trobar des de bicicletes fins a smartphones, ordinadors o tablets.

Les propostes s'enviaran per correu electrònic a medioambiente@upvnet.upv.es i hauran de seguir les indicacions establides en les bases del concurs. A més els participants hauran de remetre a la mateixa adreça de correu electrònic el document de cessió de drets signat.

Aquest concurs es convoca amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i la Setmana de Medi Ambient de la UPV. A més s'emmarca en la Xarxa Europea d'Universitats per la Mobilitat Sostenible U-Mob, projecte impulsat per la Comissió Europea en el marc del seu Programa LIFE.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.