Campus d'Alcoi de la UPV

VII Premis emprenedors mancomunitat

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018.

Participa en els VII Premis emprenedors mancomunitat Alcoià - El Comtat 2018

[ 03/11/2018 ]

La Mancomunitat de Municipis de l'Alcoià i el Comtat, atenent que una de les seues principals finalitats és el desenvolupament local, la promoció econòmica i el foment empresarial i l'ocupació en el territori del seu àmbit, convoca el “VII Concurs d'empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat” amb la voluntat de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al seu territori.

Per a aquestes finalitats es compta amb el suport i la col·laboració de la Cambra de Comerç d'Alcoi, IDEES-UPV del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'empreses Innovadores (CEEI) d'Alcoi-València, la Federació d'Associacions de Joves Empresaris de la Província d'Alacant (JOVEMPA) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat, totes aquestes institucions compromeses amb l'emprenedoria.

Les diferents categories són:

Per al PREMI MILLOR EMPRESA:

Persones físiques o jurídiques que es troben exercint activitats emprenedores, de qualsevol sector, el projecte de les quals haja acabat constituint-se com a empresa entre 17 de Novembre de 2017 fins avui de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició, tots dos inclosos.

• Millor empresa (2.000,00.-€).
  • Millor empresa eco-sostenible (1.500,00.-€).

Per al PREMI MILLOR PROJECTE EMPRENEDOR:

Persones físiques que presenten iniciatives o projectes empresarials emprenedors, de qualsevol sector, que siguen susceptibles de materialitzar-se o acabar constituint-se com a empresa durant els anys 2018-2019 però que encara no estiguen materialitzats o constituïts com a tals en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició.

• Millor projecte empresarial (1.000,00.-€).
  • Millor projecte eco-sostenible (500,00.-€).
  • Millor projecte turístic (500,00.-€).
  • Millor projecte agropecuari (500,00.-€).

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018 inclusivament. Consulta les bases dels premis per a conèixer al detall tota la documentació a aportar i quins seran els criteris de selecció.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.