Campus d'Alcoi de la UPV

VII Premis emprenedors mancomunitat

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018.

Participa en els VII Premis emprenedors mancomunitat Alcoià - El Comtat 2018

[ 03/10/2018 ]

La Mancomunitat de Municipis de l'Alcoià i el Comtat, atenent que una de les seues principals finalitats és el desenvolupament local, la promoció econòmica i el foment empresarial i l'ocupació en el territori del seu àmbit, convoca el “VII Concurs d'empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat” amb la voluntat de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al seu territori.

Per a aquestes finalitats es compta amb el suport i la col·laboració de la Cambra de Comerç d'Alcoi, IDEES-UPV del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'empreses Innovadores (CEEI) d'Alcoi-València, la Federació d'Associacions de Joves Empresaris de la Província d'Alacant (JOVEMPA) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat, totes aquestes institucions compromeses amb l'emprenedoria.

Les diferents categories són:

Per al PREMI MILLOR EMPRESA:

Persones físiques o jurídiques que es troben exercint activitats emprenedores, de qualsevol sector, el projecte de les quals haja acabat constituint-se com a empresa entre 17 de Novembre de 2017 fins avui de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició, tots dos inclosos.

• Millor empresa (2.000,00.-€).
  • Millor empresa eco-sostenible (1.500,00.-€).

Per al PREMI MILLOR PROJECTE EMPRENEDOR:

Persones físiques que presenten iniciatives o projectes empresarials emprenedors, de qualsevol sector, que siguen susceptibles de materialitzar-se o acabar constituint-se com a empresa durant els anys 2018-2019 però que encara no estiguen materialitzats o constituïts com a tals en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició.

• Millor projecte empresarial (1.000,00.-€).
  • Millor projecte eco-sostenible (500,00.-€).
  • Millor projecte turístic (500,00.-€).
  • Millor projecte agropecuari (500,00.-€).

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018 inclusivament. Consulta les bases dels premis per a conèixer al detall tota la documentació a aportar i quins seran els criteris de selecció.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.