Campus d'Alcoi de la UPV

Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent

Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només han pogut rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

[ 10/10/2018 ]
L'equip Moto-E en MotoStudent al circuit de Motorland

El grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, EPSA MOTO-E, no va aconseguir superar els primers tests a Motorland Aragó. Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només van poder rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

Des d'EPSA MOTO-E, volen agrair a tots els patrocinadors i col·laboradors la seua ajuda per a afrontar aquesta competició:

• inventora.es
  • GlobaliaTextil
  • Unobike
  • Vulco-Neumáticos Dani
  • Hylinders
  • Bornay
  • Talleres Mínguez
  • Aceros y Servicios
  • Col·legi Major Ovidi Monllor
  • NZI
  • Maquinal
  • Plastimar
  • Circuit d’Albaida
  • Scott-Spain Rider
  • Talleres AutoCorbera

Els membres que componen EPSA MOTO-e són Óscar Judas Palao, Erika Castillo, Javier Lara, Josep Piquer, Athenea Tejedor, Camilo Narváez, Daniel Sellés, Jordi Miralles, Kike Barrena, Miguel Sala, Sergio Bernabeu, Salva Satorre, Carles Climent i Jordi Mollà. Com professors col·laboradors Jorge Segura i Kiko López i com a pilot de l'equip Miguel Matarredona.

Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Concert de Nadal 2018 Concert de Nadal 2018
20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".