Campus d'Alcoi de la UPV

Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent

Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només han pogut rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

[ 10/10/2018 ]
L'equip Moto-E en MotoStudent al circuit de Motorland

El grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, EPSA MOTO-E, no va aconseguir superar els primers tests a Motorland Aragó. Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només van poder rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

Des d'EPSA MOTO-E, volen agrair a tots els patrocinadors i col·laboradors la seua ajuda per a afrontar aquesta competició:

• inventora.es
  • GlobaliaTextil
  • Unobike
  • Vulco-Neumáticos Dani
  • Hylinders
  • Bornay
  • Talleres Mínguez
  • Aceros y Servicios
  • Col·legi Major Ovidi Monllor
  • NZI
  • Maquinal
  • Plastimar
  • Circuit d’Albaida
  • Scott-Spain Rider
  • Talleres AutoCorbera

Els membres que componen EPSA MOTO-e són Óscar Judas Palao, Erika Castillo, Javier Lara, Josep Piquer, Athenea Tejedor, Camilo Narváez, Daniel Sellés, Jordi Miralles, Kike Barrena, Miguel Sala, Sergio Bernabeu, Salva Satorre, Carles Climent i Jordi Mollà. Com professors col·laboradors Jorge Segura i Kiko López i com a pilot de l'equip Miguel Matarredona.

Lliurament de Premis IV Concurs START UPV Lliurament de Premis IV Concurs START UPV
El guanyador Denis Felst amb l'aplicació ‘My Host’.
Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel Museu de Patrimoni Hidràulic de Mutxamel
Projecte desenvolupat per la UPV i la Regidoria de Cultura de Mutxamel.
Premis del Consell Social de la UPV
El professor Ernesto Juliá i l'alumna Laura Fides, guardonats.
El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV El Campus d’Alcoi, subcampió del Trofeu UPV
Va aconseguir 40 punts, enfront dels 42 del campió.
Digitalització de l'arxiu de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el passat divendres 10 de maig.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, millor universitat d'Espanya en Docència i tercera en la classificació global
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.