Campus d'Alcoi de la UPV

Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent

Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només han pogut rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

[ 10/10/2018 ]
L'equip Moto-E en MotoStudent al circuit de Motorland

El grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, EPSA MOTO-E, no va aconseguir superar els primers tests a Motorland Aragó. Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només van poder rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

Des d'EPSA MOTO-E, volen agrair a tots els patrocinadors i col·laboradors la seua ajuda per a afrontar aquesta competició:

• inventora.es
  • GlobaliaTextil
  • Unobike
  • Vulco-Neumáticos Dani
  • Hylinders
  • Bornay
  • Talleres Mínguez
  • Aceros y Servicios
  • Col·legi Major Ovidi Monllor
  • NZI
  • Maquinal
  • Plastimar
  • Circuit d’Albaida
  • Scott-Spain Rider
  • Talleres AutoCorbera

Els membres que componen EPSA MOTO-e són Óscar Judas Palao, Erika Castillo, Javier Lara, Josep Piquer, Athenea Tejedor, Camilo Narváez, Daniel Sellés, Jordi Miralles, Kike Barrena, Miguel Sala, Sergio Bernabeu, Salva Satorre, Carles Climent i Jordi Mollà. Com professors col·laboradors Jorge Segura i Kiko López i com a pilot de l'equip Miguel Matarredona.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.
C.D. Alcoyano C.D. Alcoyano
Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant Unió Esportiva.