Campus d'Alcoi de la UPV

Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent

Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només han pogut rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

[ 10/10/2018 ]
L'equip Moto-E en MotoStudent al circuit de Motorland

El grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV, EPSA MOTO-E, no va aconseguir superar els primers tests a Motorland Aragó. Dels 22 equips participants en categoria 'Electric', només van poder rodar 14 pel gran nivell d'exigència de la competició.

Des d'EPSA MOTO-E, volen agrair a tots els patrocinadors i col·laboradors la seua ajuda per a afrontar aquesta competició:

• inventora.es
  • GlobaliaTextil
  • Unobike
  • Vulco-Neumáticos Dani
  • Hylinders
  • Bornay
  • Talleres Mínguez
  • Aceros y Servicios
  • Col·legi Major Ovidi Monllor
  • NZI
  • Maquinal
  • Plastimar
  • Circuit d’Albaida
  • Scott-Spain Rider
  • Talleres AutoCorbera

Els membres que componen EPSA MOTO-e són Óscar Judas Palao, Erika Castillo, Javier Lara, Josep Piquer, Athenea Tejedor, Camilo Narváez, Daniel Sellés, Jordi Miralles, Kike Barrena, Miguel Sala, Sergio Bernabeu, Salva Satorre, Carles Climent i Jordi Mollà. Com professors col·laboradors Jorge Segura i Kiko López i com a pilot de l'equip Miguel Matarredona.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.