Campus d'Alcoi de la UPV

Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

Les classes van començar el divendres 28 i aquest dia Pilar García, nova Directora Tècnica d’STANPA, oferí una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

[ 10/10/2018 ]
Inici de les classes de la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

El dijous 27 de setembre es va inaugurar de la IV Edició del Màster de la Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual Fernanda López, Directora del màster, ha donat la benvinguda als alumnes, ha lliurat el material MIC i ha realitzat una breu explicació amb les directrius del curs.

Les classes començaren, oficialment, el divendres 28 de setembre, comptant amb la presència de Pilar García, nova Directora Tècnica de STANPA, qui va oferir una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

STANPA és l'Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica, en l'actualitat està integrada per més de 400 entitats que representen més del 90% del sector de perfumeria, cosmètica i productes d'higiene.

Pilar García Bella

Pilar García Bella és Directora Tècnica de STANPA. Doctora en Biologia per la Universitat de Basilea (Suïssa) i Màster MBA en Direcció i gestió de la Indústria farmacèutica.

Durant 4 anys ha estat com a adjunta a Direcció Tècnica de STANPA i anteriorment durant més 7 anys en el sector farmacèutic en el Departament Mèdic de Roche Espanya.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.