Campus d'Alcoi de la UPV

Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

Les classes van començar el divendres 28 i aquest dia Pilar García, nova Directora Tècnica d’STANPA, oferí una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

[ 10/10/2018 ]
Inici de les classes de la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

El dijous 27 de setembre es va inaugurar de la IV Edició del Màster de la Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual Fernanda López, Directora del màster, ha donat la benvinguda als alumnes, ha lliurat el material MIC i ha realitzat una breu explicació amb les directrius del curs.

Les classes començaren, oficialment, el divendres 28 de setembre, comptant amb la presència de Pilar García, nova Directora Tècnica de STANPA, qui va oferir una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

STANPA és l'Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica, en l'actualitat està integrada per més de 400 entitats que representen més del 90% del sector de perfumeria, cosmètica i productes d'higiene.

Pilar García Bella

Pilar García Bella és Directora Tècnica de STANPA. Doctora en Biologia per la Universitat de Basilea (Suïssa) i Màster MBA en Direcció i gestió de la Indústria farmacèutica.

Durant 4 anys ha estat com a adjunta a Direcció Tècnica de STANPA i anteriorment durant més 7 anys en el sector farmacèutic en el Departament Mèdic de Roche Espanya.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.