Campus d'Alcoi de la UPV

Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

Les classes van començar el divendres 28 i aquest dia Pilar García, nova Directora Tècnica d’STANPA, oferí una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

[ 10/10/2018 ]
Inici de les classes de la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

El dijous 27 de setembre es va inaugurar de la IV Edició del Màster de la Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual Fernanda López, Directora del màster, ha donat la benvinguda als alumnes, ha lliurat el material MIC i ha realitzat una breu explicació amb les directrius del curs.

Les classes començaren, oficialment, el divendres 28 de setembre, comptant amb la presència de Pilar García, nova Directora Tècnica de STANPA, qui va oferir una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

STANPA és l'Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica, en l'actualitat està integrada per més de 400 entitats que representen més del 90% del sector de perfumeria, cosmètica i productes d'higiene.

Pilar García Bella

Pilar García Bella és Directora Tècnica de STANPA. Doctora en Biologia per la Universitat de Basilea (Suïssa) i Màster MBA en Direcció i gestió de la Indústria farmacèutica.

Durant 4 anys ha estat com a adjunta a Direcció Tècnica de STANPA i anteriorment durant més 7 anys en el sector farmacèutic en el Departament Mèdic de Roche Espanya.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.
C.D. Alcoyano C.D. Alcoyano
Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant Unió Esportiva.