Campus d'Alcoi de la UPV

Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

Les classes van començar el divendres 28 i aquest dia Pilar García, nova Directora Tècnica d’STANPA, oferí una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

[ 10/10/2018 ]
Inici de les classes de la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica

El dijous 27 de setembre es va inaugurar de la IV Edició del Màster de la Indústria Cosmètica (MIC) del Campus d'Alcoi de la UPV, en la qual Fernanda López, Directora del màster, ha donat la benvinguda als alumnes, ha lliurat el material MIC i ha realitzat una breu explicació amb les directrius del curs.

Les classes començaren, oficialment, el divendres 28 de setembre, comptant amb la presència de Pilar García, nova Directora Tècnica de STANPA, qui va oferir una jornada didàctica sobre el Reglament 1223/2009 de productes cosmètics.

STANPA és l'Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica, en l'actualitat està integrada per més de 400 entitats que representen més del 90% del sector de perfumeria, cosmètica i productes d'higiene.

Pilar García Bella

Pilar García Bella és Directora Tècnica de STANPA. Doctora en Biologia per la Universitat de Basilea (Suïssa) i Màster MBA en Direcció i gestió de la Indústria farmacèutica.

Durant 4 anys ha estat com a adjunta a Direcció Tècnica de STANPA i anteriorment durant més 7 anys en el sector farmacèutic en el Departament Mèdic de Roche Espanya.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.