Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019

Divendres que ve, 26 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de Sr. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.

[ 11/10/2018 ]
Andrés Pedreño Muñoz, conferenciant lliçó inaugural 2018/2019

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2018/2019 tindrà lloc el divendres 26 d'octubre a les 12 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2017-2018.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.

Breu ressenya de Don Andrés Pedreño Muñoz

Expert en noves tecnologies, fundador de la biblioteca virtual Miguel de Cervantes i impulsor com a CEO d'Universia i del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC, així com de l'observatori per a l'anàlisi i desenvolupament econòmic d'Internet a Espanya (ADEI).

Ha deixat constància del seu compromís amb l'emprenedoria a través d'una de les startups digitals amb major tràfic web d'Espanya i Amèrica Llatina (IT&IS).

És catedràtic d’Economia Aplicada i va ser rector de la Universitat d’Alacant entre els anys 1993 i 2000.

La jornada es podrà seguir per streaming a través de la següent pàgina web.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.