Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019

Divendres que ve, 26 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de Sr. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.

[ 11/10/2018 ]
Andrés Pedreño Muñoz, conferenciant lliçó inaugural 2018/2019

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2018/2019 tindrà lloc el divendres 26 d'octubre a les 12 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2017-2018.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.

Breu ressenya de Don Andrés Pedreño Muñoz

Expert en noves tecnologies, fundador de la biblioteca virtual Miguel de Cervantes i impulsor com a CEO d'Universia i del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC, així com de l'observatori per a l'anàlisi i desenvolupament econòmic d'Internet a Espanya (ADEI).

Ha deixat constància del seu compromís amb l'emprenedoria a través d'una de les startups digitals amb major tràfic web d'Espanya i Amèrica Llatina (IT&IS).

És catedràtic d’Economia Aplicada i va ser rector de la Universitat d’Alacant entre els anys 1993 i 2000.

La jornada es podrà seguir per streaming a través de la següent pàgina web.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Conferència de Jean Pierre-Sauvage Conferència de Jean Pierre-Sauvage
Sauvage va rebre de Premi Nobel de Química en 2016.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.