Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019

Divendres que ve, 26 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de Sr. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.

[ 11/10/2018 ]
Andrés Pedreño Muñoz, conferenciant lliçó inaugural 2018/2019

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2018/2019 tindrà lloc el divendres 26 d'octubre a les 12 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2017-2018.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.

Breu ressenya de Don Andrés Pedreño Muñoz

Expert en noves tecnologies, fundador de la biblioteca virtual Miguel de Cervantes i impulsor com a CEO d'Universia i del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC, així com de l'observatori per a l'anàlisi i desenvolupament econòmic d'Internet a Espanya (ADEI).

Ha deixat constància del seu compromís amb l'emprenedoria a través d'una de les startups digitals amb major tràfic web d'Espanya i Amèrica Llatina (IT&IS).

És catedràtic d’Economia Aplicada i va ser rector de la Universitat d’Alacant entre els anys 1993 i 2000.

La jornada es podrà seguir per streaming a través de la següent pàgina web.

Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial Arranca la primera edició del “Màster en Robòtica i Visió Artificial"
Nova titulació del Campus d'Alcoi per al curs 2018/19.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Taller de teatre Taller de teatre
Orientat per a alumnes i alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV.
C.D. Alcoyano C.D. Alcoyano
Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront de l'Atlètic Llevant Unió Esportiva.