Campus d'Alcoi de la UPV

Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019

Divendres que ve, 26 d'octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de Sr. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.

[ 11/10/2018 ]
Andrés Pedreño Muñoz, conferenciant lliçó inaugural 2018/2019

L'acte de la inauguració del curs acadèmic 2018/2019 tindrà lloc el divendres 26 d'octubre a les 12 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" amb el següent programa:

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2017-2018.
  • Lliurament de diplomes i distincions.
  • Conferencia inaugural a càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz, amb el títol “Universitat i Societat: transformació i disrupció digital, reflexions per a enfortir la competitivitat de les empreses i l'ocupació”.
  • Paraules de la Presidència
  • Gaudeamus Igitur.

Breu ressenya de Don Andrés Pedreño Muñoz

Expert en noves tecnologies, fundador de la biblioteca virtual Miguel de Cervantes i impulsor com a CEO d'Universia i del primer MOOC a Espanya a través de la plataforma UNIMOOC, així com de l'observatori per a l'anàlisi i desenvolupament econòmic d'Internet a Espanya (ADEI).

Ha deixat constància del seu compromís amb l'emprenedoria a través d'una de les startups digitals amb major tràfic web d'Espanya i Amèrica Llatina (IT&IS).

És catedràtic d’Economia Aplicada i va ser rector de la Universitat d’Alacant entre els anys 1993 i 2000.

La jornada es podrà seguir per streaming a través de la següent pàgina web.

Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial Col·laboració de la UPV amb Alcoi Industrial
Uneixen forces per a posar en valor tot el patrimoni històric industrial d'Alcoi.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
La suma dels 'no pots' La suma dels 'no pots'
Alejandro Marín, de dissenyar-se la pròtesi a la UPV fins als Jocs Paralímpics d'Estiu i Hivern.
Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV Premis al millor TFG per als alumnes de la UPV
La Càtedra AITEX-UPV concedirà 3.500€ en premis per als millors TFG en el curs 2018/19.
Formació solidària per a persones majors Formació solidària per a persones majors
L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi.
Un joguet, un somriure Un joguet, un somriure
La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.