Campus d'Alcoi de la UPV

Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 18/10/2018 ]
Presentació de la XV edició de la Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència arriba a la seua edició número 15. Per primera vegada, el cartell s'ha encarregat a una ex alumna del campus, com és Iciar Gil, actual responsable de disseny de Pinturas La Pajarita. Iciar va ser alumna del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte al Campus d'Alcoi de la UPV.

En el blog de la Setmana de la Ciència apareixerà el programa actualitzat, entrevistes i informació sobre les diferents activitats.

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV, ha anunciat la presència d'alguns ponents com a Paloma Domingo (directora general de FECYT), Ma Àngels Bonet (Professora del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera), Concepción Alicia Monje (Investigadora en Robòtica i Professora Titular de la Universitat Carles III de Madrid) o l'escriptora Elsa Punset, entre uns altres.

També ha confirmat la presència el Rector, Francisco Mora, que farà un "recorregut" pels primers 50 anys de la UPV i nous reptes de futur.

Vídeo de la Roda de premsa de presentació:

3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial Focus Pime sobre robòtica i visió artificial
El Campus d'Alcoi de la UPV acull aquest acte el 15 de novembre.
Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’ Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’
Èxit en el primer any de la seua reobertura.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.