Campus d'Alcoi de la UPV

Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 18/10/2018 ]
Presentació de la XV edició de la Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència arriba a la seua edició número 15. Per primera vegada, el cartell s'ha encarregat a una ex alumna del campus, com és Iciar Gil, actual responsable de disseny de Pinturas La Pajarita. Iciar va ser alumna del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte al Campus d'Alcoi de la UPV.

En el blog de la Setmana de la Ciència apareixerà el programa actualitzat, entrevistes i informació sobre les diferents activitats.

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV, ha anunciat la presència d'alguns ponents com a Paloma Domingo (directora general de FECYT), Ma Àngels Bonet (Professora del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera), Concepción Alicia Monje (Investigadora en Robòtica i Professora Titular de la Universitat Carles III de Madrid) o l'escriptora Elsa Punset, entre uns altres.

També ha confirmat la presència el Rector, Francisco Mora, que farà un "recorregut" pels primers 50 anys de la UPV i nous reptes de futur.

Vídeo de la Roda de premsa de presentació:

Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’ Taula redona ‘Dones Enginyeres. Figuras ocultes?’
4 estudiants del campus compten el perquè de ser enginyeres.
4t Concurs de Programació de videojocs 4t Concurs de Programació de videojocs
Han participat 61 alumnes de 10 centres educatius.
Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019 Més de 1.000 estudiants assisteixen a Villenabot 2019
Tercera edició del certamen celebrada en l'institut Hermanos Amorós de Villena.
Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019 Fòrum d’Ocupació i Emprenedoria 2019
Han participat més de 30 entitats en aquesta edició núm. 15.
Premi Hispania Nostra Premi Hispania Nostra
A la transformació del conjunt arquitectònic de Ferrándiz i Carbonell.
Entre les 200 millors del món Entre les 200 millors del món
El rànquing Times Higher Education situa la UPV entre les universitats amb més impacte social i econòmic.
Escola d'Estiu   2019 Escola d'Estiu 2019
Del 30 d'abril al 5 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2019.