Campus d'Alcoi de la UPV

Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 18/10/2018 ]
Presentació de la XV edició de la Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència arriba a la seua edició número 15. Per primera vegada, el cartell s'ha encarregat a una ex alumna del campus, com és Iciar Gil, actual responsable de disseny de Pinturas La Pajarita. Iciar va ser alumna del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte al Campus d'Alcoi de la UPV.

En el blog de la Setmana de la Ciència apareixerà el programa actualitzat, entrevistes i informació sobre les diferents activitats.

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV, ha anunciat la presència d'alguns ponents com a Paloma Domingo (directora general de FECYT), Ma Àngels Bonet (Professora del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera), Concepción Alicia Monje (Investigadora en Robòtica i Professora Titular de la Universitat Carles III de Madrid) o l'escriptora Elsa Punset, entre uns altres.

També ha confirmat la presència el Rector, Francisco Mora, que farà un "recorregut" pels primers 50 anys de la UPV i nous reptes de futur.

Vídeo de la Roda de premsa de presentació:

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.