Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 400 millors universitats del món

En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia, segons l'últim rànquing elaborat per Times Higher Education (THE).

[ 22/10/2018 ]
La UPV entre les 400 millors universitats del món

La Universitat Politècnica de València (UPV) és una de les 400 millors universitats del món en les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia. Així es desprèn de l'últim rànquing elaborat per Times Higher Education (THE) i els resultats de la qual es van donar a conèixer el passat 17 d'octubre.

Aquesta classificació destaca als centres d'educació superior més excel·lents en les àrees ja citades de Ciències Socials i Negocis i Economia, així com Dret i Educació. Al costat del de Xangai i el QS, els rànquings elaborats per la publicació britànica es troben entre els més prestigiosos de l'àmbit internacional.

En el cas de Negocis i Economia, es tracta de la primera ocasió en què la Universitat Politècnica de València apareix classificada. En ell, Times Higher Education avalua tres matèries: Administració i direcció d'empreses; Comptabilitat i Finances; i Economia i Econometria.

Pel que fa a Ciències Socials, la UPV figura per segon any consecutiu en una classificació basada en quatre mesuradors: geografia, sociologia, política i relacions internacionals (incloent cooperació al desenvolupament), i periodisme i comunicació.

Resultats autonòmics i nacionals

La Universitat Politècnica de València figura a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana en ambdues àrees –en Negocis i Economia comparteix el primer lloc en la classificació autonòmica amb la Universitat Jaume I de Castelló.

I, entre les universitats espanyoles, la UPV se situa en sisena posició tant en Ciències Socials com en Negocis i Economia. En la primera d'elles comparteix classificació amb la Universitat de Navarra i en la segona amb la Universitat Autònoma de Madrid, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Granada i la Jaume I de Castelló.

De les millors universitats joves del món

El mes de juny passat, THE publicava també el seu rànquing anual de les millors universitats del món amb menys de 50 anys d'antiguitat. I, novament, la UPV figurava entre les 150 més destacades. A més, a nivell nacional reafirmava el seu lideratge entre les politècniques espanyoles (compartia classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150). El rànquing incloïa 250 universitats d'un total de 55 països.

Notícia en UPV TV

3a edició del Concurs Home Textiles 3a edició del Concurs Home Textiles
Organitzat per la Càtedra AITEX UPV.
Robòtica del campus en un projecte ERASMUS Robòtica del campus en un projecte ERASMUS
Junt a la Université Clermont-Auvergne de França i la Universitat de València (UV).
Focus Pime sobre robòtica i visió artificial Focus Pime sobre robòtica i visió artificial
El Campus d'Alcoi de la UPV acull aquest acte el 15 de novembre.
Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’ Col·legi Major ‘Ovidi Montllor’
Èxit en el primer any de la seua reobertura.
Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19 Acte d'Obertura i conferència inaugural del curs 18/19
La conferència inaugural impartida pel catedràtic d'Economia Aplicada, Andrés Pedreño Muñoz.
Nou material que augmenta la resistència en implants Nou material que augmenta la resistència en implants
Creat pels investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV, Miguel Ángel Sellés i Samuel Sánchez.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.