Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 400 millors universitats del món

En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia, segons l'últim rànquing elaborat per Times Higher Education (THE).

[ 22/10/2018 ]
La UPV entre les 400 millors universitats del món

La Universitat Politècnica de València (UPV) és una de les 400 millors universitats del món en les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia. Així es desprèn de l'últim rànquing elaborat per Times Higher Education (THE) i els resultats de la qual es van donar a conèixer el passat 17 d'octubre.

Aquesta classificació destaca als centres d'educació superior més excel·lents en les àrees ja citades de Ciències Socials i Negocis i Economia, així com Dret i Educació. Al costat del de Xangai i el QS, els rànquings elaborats per la publicació britànica es troben entre els més prestigiosos de l'àmbit internacional.

En el cas de Negocis i Economia, es tracta de la primera ocasió en què la Universitat Politècnica de València apareix classificada. En ell, Times Higher Education avalua tres matèries: Administració i direcció d'empreses; Comptabilitat i Finances; i Economia i Econometria.

Pel que fa a Ciències Socials, la UPV figura per segon any consecutiu en una classificació basada en quatre mesuradors: geografia, sociologia, política i relacions internacionals (incloent cooperació al desenvolupament), i periodisme i comunicació.

Resultats autonòmics i nacionals

La Universitat Politècnica de València figura a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana en ambdues àrees –en Negocis i Economia comparteix el primer lloc en la classificació autonòmica amb la Universitat Jaume I de Castelló.

I, entre les universitats espanyoles, la UPV se situa en sisena posició tant en Ciències Socials com en Negocis i Economia. En la primera d'elles comparteix classificació amb la Universitat de Navarra i en la segona amb la Universitat Autònoma de Madrid, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Granada i la Jaume I de Castelló.

De les millors universitats joves del món

El mes de juny passat, THE publicava també el seu rànquing anual de les millors universitats del món amb menys de 50 anys d'antiguitat. I, novament, la UPV figurava entre les 150 més destacades. A més, a nivell nacional reafirmava el seu lideratge entre les politècniques espanyoles (compartia classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150). El rànquing incloïa 250 universitats d'un total de 55 països.

Notícia en UPV TV

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.