Campus d'Alcoi de la UPV

La UPV, entre les 400 millors universitats del món

En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia, segons l'últim rànquing elaborat per Times Higher Education (THE).

[ 22/10/2018 ]
La UPV entre les 400 millors universitats del món

La Universitat Politècnica de València (UPV) és una de les 400 millors universitats del món en les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia. Així es desprèn de l'últim rànquing elaborat per Times Higher Education (THE) i els resultats de la qual es van donar a conèixer el passat 17 d'octubre.

Aquesta classificació destaca als centres d'educació superior més excel·lents en les àrees ja citades de Ciències Socials i Negocis i Economia, així com Dret i Educació. Al costat del de Xangai i el QS, els rànquings elaborats per la publicació britànica es troben entre els més prestigiosos de l'àmbit internacional.

En el cas de Negocis i Economia, es tracta de la primera ocasió en què la Universitat Politècnica de València apareix classificada. En ell, Times Higher Education avalua tres matèries: Administració i direcció d'empreses; Comptabilitat i Finances; i Economia i Econometria.

Pel que fa a Ciències Socials, la UPV figura per segon any consecutiu en una classificació basada en quatre mesuradors: geografia, sociologia, política i relacions internacionals (incloent cooperació al desenvolupament), i periodisme i comunicació.

Resultats autonòmics i nacionals

La Universitat Politècnica de València figura a més com la millor universitat de la Comunitat Valenciana en ambdues àrees –en Negocis i Economia comparteix el primer lloc en la classificació autonòmica amb la Universitat Jaume I de Castelló.

I, entre les universitats espanyoles, la UPV se situa en sisena posició tant en Ciències Socials com en Negocis i Economia. En la primera d'elles comparteix classificació amb la Universitat de Navarra i en la segona amb la Universitat Autònoma de Madrid, la Universitat de Barcelona, la Universitat de Granada i la Jaume I de Castelló.

De les millors universitats joves del món

El mes de juny passat, THE publicava també el seu rànquing anual de les millors universitats del món amb menys de 50 anys d'antiguitat. I, novament, la UPV figurava entre les 150 més destacades. A més, a nivell nacional reafirmava el seu lideratge entre les politècniques espanyoles (compartia classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150). El rànquing incloïa 250 universitats d'un total de 55 països.

Notícia en UPV TV

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.