Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi. El campus pretén augmentar el grup de voluntaris.

[ 27/11/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat no entén d'edats i, un any més, alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV imparteixen formació solidària en noves tecnologies a persones majors. L'activitat consisteix que un grup d'alumnes del campus, voluntàriament, acudeix a la Unió de Pensionistes (UDP Serpis) d'Alcoi en hores determinades per a ajudar en noves tecnologies als nostres majors.

Aquesta activitat arriba a la setena edició i en els últims anys ha anat de menys a més. Segons explica Bàrbara Micó, responsable d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials, en la sisena edició van participar 34 alumnes i fa dos cursos solament eren 11. També s'ha afegit al ‘temari’ l'ús de diferents aplicacions i les possibilitats dels telèfons mòbils.

Des del Campus es pretén ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Aquesta formació es reconeixerà a través de crèdits per voluntariat. Si els alumnes estan interessats, poden enviar un mail a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Es pot participar en franges de 1,5 h o en franges de 3 h, en horari de demà (de 9.30 a 12.30 h.) o de vesprada (de 17.00 a 20.00 h.) de dilluns a divendres.

No és necessari que els alumnes tinguen cap formació, ja que els coneixements que s'imparteixen són a nivell d'usuari. És suficient amb l'experiència utilitzant ordenadors, tablets i mòbils.

Gràcies, de debò, a tots.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.