Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi. El campus pretén augmentar el grup de voluntaris.

[ 27/11/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat no entén d'edats i, un any més, alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV imparteixen formació solidària en noves tecnologies a persones majors. L'activitat consisteix que un grup d'alumnes del campus, voluntàriament, acudeix a la Unió de Pensionistes (UDP Serpis) d'Alcoi en hores determinades per a ajudar en noves tecnologies als nostres majors.

Aquesta activitat arriba a la setena edició i en els últims anys ha anat de menys a més. Segons explica Bàrbara Micó, responsable d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials, en la sisena edició van participar 34 alumnes i fa dos cursos solament eren 11. També s'ha afegit al ‘temari’ l'ús de diferents aplicacions i les possibilitats dels telèfons mòbils.

Des del Campus es pretén ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Aquesta formació es reconeixerà a través de crèdits per voluntariat. Si els alumnes estan interessats, poden enviar un mail a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Es pot participar en franges de 1,5 h o en franges de 3 h, en horari de demà (de 9.30 a 12.30 h.) o de vesprada (de 17.00 a 20.00 h.) de dilluns a divendres.

No és necessari que els alumnes tinguen cap formació, ja que els coneixements que s'imparteixen són a nivell d'usuari. És suficient amb l'experiència utilitzant ordenadors, tablets i mòbils.

Gràcies, de debò, a tots.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.