Campus d'Alcoi de la UPV

Formació solidària per a persones majors

L'activitat es desenvolupa en l'associació de jubilats i pensionistes ‘UDP Serpis’ d'Alcoi. El campus pretén augmentar el grup de voluntaris.

[ 27/11/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat no entén d'edats i, un any més, alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV imparteixen formació solidària en noves tecnologies a persones majors. L'activitat consisteix que un grup d'alumnes del campus, voluntàriament, acudeix a la Unió de Pensionistes (UDP Serpis) d'Alcoi en hores determinades per a ajudar en noves tecnologies als nostres majors.

Aquesta activitat arriba a la setena edició i en els últims anys ha anat de menys a més. Segons explica Bàrbara Micó, responsable d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials, en la sisena edició van participar 34 alumnes i fa dos cursos solament eren 11. També s'ha afegit al ‘temari’ l'ús de diferents aplicacions i les possibilitats dels telèfons mòbils.

Des del Campus es pretén ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Aquesta formació es reconeixerà a través de crèdits per voluntariat. Si els alumnes estan interessats, poden enviar un mail a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Es pot participar en franges de 1,5 h o en franges de 3 h, en horari de demà (de 9.30 a 12.30 h.) o de vesprada (de 17.00 a 20.00 h.) de dilluns a divendres.

No és necessari que els alumnes tinguen cap formació, ja que els coneixements que s'imparteixen són a nivell d'usuari. És suficient amb l'experiència utilitzant ordenadors, tablets i mòbils.

Gràcies, de debò, a tots.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.