Campus d'Alcoi de la UPV

Un joguet, un somriure

La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.

[ 05/12/2018 ]

Davant la proximitat del Nadal, la UPV torna a llançar la campanya de recollida de joguets per als xiquets i xiquetes en risc d'exclusió social, que tindrà lloc setmana que ve als tres campus.

La campanya, que enguany arriba ja a l'onzena edició, està oberta a tota la comunitat universitària i a totes les persones que vulguen col·laborar amb aquesta iniciativa.

Al Campus d'Alcoi pots deixar els teus joguets al Hall de Carbonell del 11 al 15 de desembre en horari ininterromput de 9h a 20h.

Conscient de la situació de crisi econòmica que viuen moltes famílies, la UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport (VRSCE), organitza aquesta campanya, que amb el lema "Un joguet, un somriure" té com a objectiu col·laborar amb els col·lectius més desfavorits i, especialment, aconseguir "arrancar un somriure als més menuts, desconeixedors, de vegades, de les dificultats del seu entorn".

Per això, des del VRSCE s'insta a tota la comunitat universitària a unir esforços perquè "junts ajudem a crear il·lusió i una mica d'esperança en aquestes dates tan especials, sobretot per als més menuts de la casa".

La campanya va unida un any més a l'esforç i el compromís de l'alumnat d'aquesta Universitat, que amb el seu suport la fa possible, i també a la solidaritat de la comunitat universitària.

La Delegació d'Alumnes de la UPV i també la de la FADE s'han sumat de nou a aquesta iniciativa i col·laboren en la recollida dels joguets. No cal que els joguets que es donen siguen nous, però sí que es demana que estiguen en bon estat d'ús i conservació.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.