Campus d'Alcoi de la UPV

Un joguet, un somriure

La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.

[ 05/12/2018 ]

Davant la proximitat del Nadal, la UPV torna a llançar la campanya de recollida de joguets per als xiquets i xiquetes en risc d'exclusió social, que tindrà lloc setmana que ve als tres campus.

La campanya, que enguany arriba ja a l'onzena edició, està oberta a tota la comunitat universitària i a totes les persones que vulguen col·laborar amb aquesta iniciativa.

Al Campus d'Alcoi pots deixar els teus joguets al Hall de Carbonell del 11 al 15 de desembre en horari ininterromput de 9h a 20h.

Conscient de la situació de crisi econòmica que viuen moltes famílies, la UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport (VRSCE), organitza aquesta campanya, que amb el lema "Un joguet, un somriure" té com a objectiu col·laborar amb els col·lectius més desfavorits i, especialment, aconseguir "arrancar un somriure als més menuts, desconeixedors, de vegades, de les dificultats del seu entorn".

Per això, des del VRSCE s'insta a tota la comunitat universitària a unir esforços perquè "junts ajudem a crear il·lusió i una mica d'esperança en aquestes dates tan especials, sobretot per als més menuts de la casa".

La campanya va unida un any més a l'esforç i el compromís de l'alumnat d'aquesta Universitat, que amb el seu suport la fa possible, i també a la solidaritat de la comunitat universitària.

La Delegació d'Alumnes de la UPV i també la de la FADE s'han sumat de nou a aquesta iniciativa i col·laboren en la recollida dels joguets. No cal que els joguets que es donen siguen nous, però sí que es demana que estiguen en bon estat d'ús i conservació.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.