Campus d'Alcoi de la UPV

Un joguet, un somriure

La UPV llança una nova campanya de recollida de joguets, del dia 11 al dia 15 de desembre, als tres campus.

[ 05/12/2018 ]

Davant la proximitat del Nadal, la UPV torna a llançar la campanya de recollida de joguets per als xiquets i xiquetes en risc d'exclusió social, que tindrà lloc setmana que ve als tres campus.

La campanya, que enguany arriba ja a l'onzena edició, està oberta a tota la comunitat universitària i a totes les persones que vulguen col·laborar amb aquesta iniciativa.

Al Campus d'Alcoi pots deixar els teus joguets al Hall de Carbonell del 11 al 15 de desembre en horari ininterromput de 9h a 20h.

Conscient de la situació de crisi econòmica que viuen moltes famílies, la UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport (VRSCE), organitza aquesta campanya, que amb el lema "Un joguet, un somriure" té com a objectiu col·laborar amb els col·lectius més desfavorits i, especialment, aconseguir "arrancar un somriure als més menuts, desconeixedors, de vegades, de les dificultats del seu entorn".

Per això, des del VRSCE s'insta a tota la comunitat universitària a unir esforços perquè "junts ajudem a crear il·lusió i una mica d'esperança en aquestes dates tan especials, sobretot per als més menuts de la casa".

La campanya va unida un any més a l'esforç i el compromís de l'alumnat d'aquesta Universitat, que amb el seu suport la fa possible, i també a la solidaritat de la comunitat universitària.

La Delegació d'Alumnes de la UPV i també la de la FADE s'han sumat de nou a aquesta iniciativa i col·laboren en la recollida dels joguets. No cal que els joguets que es donen siguen nous, però sí que es demana que estiguen en bon estat d'ús i conservació.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.