Campus d'Alcoi de la UPV

Desafiament internacional “First Lego League”

La competició es realitzarà en les instal·lacions del Campus d'Alcoi el proper 2 de febrer de 2019.

[ 05/12/2018 ]
Desafío internacional First Lego League

La Universitat Politècnica de València -Campus d’Alcoi és soci col·laborador de la First Lego League (10 a 16 anys) i de la First Lego League Júnior (de 6 a 9 anys), per la qual cosa la competició EN 2019 es realitzarà en les instal·lacions del Campus d’Alcoi el dia 2 de febrer de 2019.

Què és First Lego League?

FIRST LEGO League és el programa que permet als joves descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League introdueix als participants de 10 i 16 anys en la resolució de temes reals de ciència i tecnologia que els permet aprendre processos de disseny propis de l'enginyeria.

Com funciona la First Lego League?

• Elaboren l'estratègia, dissenyen, construeixen, programen i proven un robot autònom utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®.
  • Plantegen i presenten solucions innovadores als mateixos reptes que els científics d'avui.
  • Apliquen conceptes matemàtics i científics a problemes de la vida real.
  • Desenvolupen les habilitats i competències del s. XXI com el pensament crític, la gestió del temps, el treball en equip i la comunicació millorant així la confiança en si mateixos.
  • S'involucren més en la seua comunitat local i global.
  • Participen i es diverteixen en els tornejos i celebracions locals.
  • Treballen en equip guiats pels Valors FIRST LEGO League.

Inscripcions First Lego League.

First Lego League, molt més que robots!

Qué és First Lego League Junior?

FIRST LEGO League Jr. és el programa que permet als xiquets i xiquetes descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d'un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa inspira als xiquets i xiquetes a crear idees, resoldre problemes i superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l'ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.

FIRST LEGO League Jr. capta la curiositat dels xiquets i xiquetes de 6 i 9 anys dirigint-la cap al descobriment de la ciència i la tecnologia.

Com funciona FIRST LEGO League Junior?

• Dissenyen i construeixen un model vinculat amb la temàtica i utilitzen elements de LEGO® Education WeDo 2.0 per a programar-ho i donar-li moviment.
  • Creen un pòster Il·lustratiu i posen en pràctica les habilitats de comunicació.
  • Exploren els mateixos reptes que els científics d'avui utilitzant la imaginació i el pensament crític.
  • Apliquen conceptes científics i matemàtics de la vida real.
  • Comencen a desenvolupar les habilitats de treball en equip.
  • Celebren els assoliments obtinguts i demostren tot l'après en les presentacions dels seus projectes en els esdeveniments.
  • Participen i es diverteixen en els esdeveniments guiats pels Valors FIRST LEGO League Jr.

Inscripcions First Lego League Junior.

First Lego League Junior

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.