Campus d'Alcoi de la UPV

Concert de Nadal 2018

20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".

[ 10/12/2018 ]
Concert de Nadal 2018

El proper dijous 20 de desembre a les 20h al Saló d'Actes del Col·legi Major "Ovidi Montllor", tindrà lloc el Concert de Nadal, en el qual actuaran junts el Cor de la Universitat Sènior i l'Agrupació Musical EPSA, dirigits per Jordi Sempere, amb el següent repertori:

COR UNIVERSITAT SÈNIOR
  • Adeste Fideles - Nadala tradicional (Arrang. Frank Nordberg)
  • Hallelujah - Leonard Cohen (Arrang. Roger Emerson).
  • Suite Comercial Nadalenca (Arrang. José Bernardo Álvarez) Solista: Tere López.
  • A la Run Run - Nadala tradicional. Piano Paloma Albero. Guitarra: JiaHe Liu

Llirament Premi Solidari 2018

La Subdirecció d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi de la UPV, atorgarà per segon any aquest premi, creat per a valorar tant a entitats, com a persones el seu esforç i el seu treball en aquesta matèria.

AGRUPACIÓ MUSICAL EPSA
  • Obertura per un any de pel·lícula - Iñaki Lecumberri Camps.
  • Mar i Bel - Ferrer Ferran. Trompetes solistas: Isidro Ayela i Adrián Ferrerro.
  • La Mumerota - José Rafael Pascual i pupurrí de Nadal (Paco Domingo). Dolçaines: Marina, Pau, Joan i Pedro.
  • Aljama II - Dansa dels conqueridors - Ferrer Ferrán. Dolçaina solista: Pablo Salguero.
  • Music from Braveheart - James Horner (Arranj. Johnnie Wilson).

I per a finalitzar, s'interpretarà el tema Cavalcada Reial a càrrec d'ambdues entitats, l'Agrupació Musical EPSA i el Cor de la Universitat Sènior.

XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià XXIII Prova Cangur de la SCM (2019) - País Valencià
Han participat més de 1.400 estudiants de 36 instituts de 22 municipis.
Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019 Així van ser les Festes del Campus d’Alcoi 2019
Rememora els millors moments de les Festes.
Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage Conferència a Alcoi de Jean-Pierre Sauvage
El Premi Nobel de Química 2016 imparteix una conferència a l’ IVAM CADA Alcoi.
44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi 44è Simposium de l’AEQCT al Campus d'Alcoi
En l'esdeveniment han participat 125 professionals.
Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D Les universitats valencianes reclamen mesures per a la I+D
RUVID ha presentat un document amb les seues reivindicacions.
Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT Lliurament de premis de la 6a edició del concurs ideaT
El projecte “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi d'Alcoi ha resultat guanyador.
Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robòtica VILLENABOT 19
Tindrà lloc en l'IES Germans Amorós de Villena el 11 d'abril.