Campus d'Alcoi de la UPV

Concert de Nadal 2018

20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".

[ 10/12/2018 ]
Concert de Nadal 2018

El proper dijous 20 de desembre a les 20h al Saló d'Actes del Col·legi Major "Ovidi Montllor", tindrà lloc el Concert de Nadal, en el qual actuaran junts el Cor de la Universitat Sènior i l'Agrupació Musical EPSA, dirigits per Jordi Sempere, amb el següent repertori:

COR UNIVERSITAT SÈNIOR
  • Adeste Fideles - Nadala tradicional (Arrang. Frank Nordberg)
  • Hallelujah - Leonard Cohen (Arrang. Roger Emerson).
  • Suite Comercial Nadalenca (Arrang. José Bernardo Álvarez) Solista: Tere López.
  • A la Run Run - Nadala tradicional. Piano Paloma Albero. Guitarra: JiaHe Liu

Llirament Premi Solidari 2018

La Subdirecció d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi de la UPV, atorgarà per segon any aquest premi, creat per a valorar tant a entitats, com a persones el seu esforç i el seu treball en aquesta matèria.

AGRUPACIÓ MUSICAL EPSA
  • Obertura per un any de pel·lícula - Iñaki Lecumberri Camps.
  • Mar i Bel - Ferrer Ferran. Trompetes solistas: Isidro Ayela i Adrián Ferrerro.
  • La Mumerota - José Rafael Pascual i pupurrí de Nadal (Paco Domingo). Dolçaines: Marina, Pau, Joan i Pedro.
  • Aljama II - Dansa dels conqueridors - Ferrer Ferrán. Dolçaina solista: Pablo Salguero.
  • Music from Braveheart - James Horner (Arranj. Johnnie Wilson).

I per a finalitzar, s'interpretarà el tema Cavalcada Reial a càrrec d'ambdues entitats, l'Agrupació Musical EPSA i el Cor de la Universitat Sènior.

Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids Celebrada la 3a edició del concurs ideaT-kids
El projecte "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultat guanyador.
Pregunta-li a Pau Pregunta-li a Pau
Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r?
Preinscripció 19/20 Preinscripció 19/20
Des del 17 de juny al 5 de juliol de 2019.
Mentoring Mentoring
Assessorament dels titulats UPV a estudiants i acabats de titular.
Selecció interna per a convocatòria AECID 2019 Selecció interna per a convocatòria AECID 2019
Subvencions per a Accions de Cooperació per al Desenvolupament.
I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi I Networking Responsable de la Fundació Novaterra en Alcoi
Van acudir a l'esdeveniment mig centenar de persones.
3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'. 3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.
Finalitza amb la participació més de 100 estudiants i professors.