Campus d'Alcoi de la UPV

Concert de Nadal 2018

20 de desembre en el Col·legi Major "Ovidi Montllor".

[ 10/12/2018 ]
Concert de Nadal 2018

El proper dijous 20 de desembre a les 20h al Saló d'Actes del Col·legi Major "Ovidi Montllor", tindrà lloc el Concert de Nadal, en el qual actuaran junts el Cor de la Universitat Sènior i l'Agrupació Musical EPSA, dirigits per Jordi Sempere, amb el següent repertori:

COR UNIVERSITAT SÈNIOR
  • Adeste Fideles - Nadala tradicional (Arrang. Frank Nordberg)
  • Hallelujah - Leonard Cohen (Arrang. Roger Emerson).
  • Suite Comercial Nadalenca (Arrang. José Bernardo Álvarez) Solista: Tere López.
  • A la Run Run - Nadala tradicional. Piano Paloma Albero. Guitarra: JiaHe Liu

Llirament Premi Solidari 2018

La Subdirecció d'Igualtat, Cooperació i Assumptes Socials del Campus d'Alcoi de la UPV, atorgarà per segon any aquest premi, creat per a valorar tant a entitats, com a persones el seu esforç i el seu treball en aquesta matèria.

AGRUPACIÓ MUSICAL EPSA
  • Obertura per un any de pel·lícula - Iñaki Lecumberri Camps.
  • Mar i Bel - Ferrer Ferran. Trompetes solistas: Isidro Ayela i Adrián Ferrerro.
  • La Mumerota - José Rafael Pascual i pupurrí de Nadal (Paco Domingo). Dolçaines: Marina, Pau, Joan i Pedro.
  • Aljama II - Dansa dels conqueridors - Ferrer Ferrán. Dolçaina solista: Pablo Salguero.
  • Music from Braveheart - James Horner (Arranj. Johnnie Wilson).

I per a finalitzar, s'interpretarà el tema Cavalcada Reial a càrrec d'ambdues entitats, l'Agrupació Musical EPSA i el Cor de la Universitat Sènior.

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposició oberta al Centre Comercial Alzamora fins el 27 de gener de 2019.
Desafiament internacional “First Lego League” Desafiament internacional “First Lego League”
El proper 2 de febrer de 2019 al Campus d'Alcoi.
Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia Visita al Parc Tecnològic Aeroespacial d'Andalusia
Alumnes del Campus d'Alcoi de la UPV visiten Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’ El MUIOL participa en un ‘Desafiament en la Cuina’
Els alumnes han participat en un particular ‘Masterchef’.
VII concurs de Robòtica Mòbil VII concurs de Robòtica Mòbil
La competició tindrà lloc el divendres 1 de febrer.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.
Es busquen speakers Es busquen speakers
Arkano serà el presentador del Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria 2019.