Pregunta-li a Pau

Tens dubtes sobre les PAU, la matrícula o la preinscripció de 1r? El nou assistent virtual (bot de conversa) de la UPV te les aclareix.

[ 04/06/2019 ]
Bot de conversa PAU

Quan tenen lloc els exàmens de les proves d'accés a la universitat (PAU)?, quan i com podré conèixer la meua nota?, puc presentar-me a millorar-la?, mantindré la meua nota de juny si no ho aconseguisc?, puc fer la preinscripció sense tenir la meua nota de juliol?

Aquestes són només algunes de les moltes preguntes que, ara mateix, es fa bona part dels estudiants que es presenten a les pròximes PAU. Per a resoldre-les, la Universitat Politècnica de València (UPV) presenta Pau, el seu nou assistent virtual, un agent conversacional que permetrà a tota persona interessada resoldre qualsevol incògnita referent a això, tant en valencià com en castellà.

Operatiu les 24 hores del dia, Pau és el resultat de l'aplicació de la intel·ligència artificial a les necessitats comunicatives actuals, i naix, senzillament, amb l'objecte de fer-te la vida més fàcil.

Així doncs, ja saps, davant qualsevol dubte, entra en la web de la UPV i, en la icona de baix a la dreta, pregunta-li a Pau.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.