Mentoring

Assessorament dels titulats UPV a estudiants d'últim curs i acabats de titular.

[ 15/06/2019 ]
Mentoring

Què és MENTORING?

Té com a objectiu que titulades/us de la Universitat Politècnica de València (mentor/a), de forma voluntària i segons la seua experiència professional, recolzen en la seua carrera laboral, compartisquen el seu coneixement i oferisquen assessorament personalitzat sobre un determinat sector, bandes salarials, mercat laboral, etc. a estudiants d'últim curs i acabats de titular de la UPV (mentee).

Mentor/a

Els requisits per a ser mentor/a són:

• Ser titulada/o de la Universitat Politècnica de València.
  • No és necessari ser Alumni UPV Plus, únicament ser membre d'Alumni UPV (gratuït).
  • Titulada/o amb més de cinc anys de graduació (en cas de comptar amb menys anys d'experiència es valorarà la vàlua de cada candidat).
  • Ser una persona amb iniciativa.
  • Ser una persona solidària.
  • Tenir moltes ganes d'ajudar i orientar als altres.

Inscriu-te ací per a ser Mentor/a Inscripció Mentor/a (obri en nova finestra)

Els compromisos que adquireix el mentor/a són:

• Es tracta d'una col·laboració voluntària i altruista.
  • Deurà prèviament preparar-se les trobades/reunions amb el mentee, per a això, haurà de tenir coneixements de:
    • La seua empresa (organigrama, cultura, missió, estructura, etc.).
    • Sector en el qual treballa o ha treballat.
    • Perfils més demandats en la seua empresa o en el seu sector professional.
    • Com s'accedeix a la seua empresa (fases del procés de selecció, com és el reclutament, calendari d'incorporacions, com fer arribar el Cv, etc.).
    • Tasques que s'exerceixen en cada departament o lloc.
  • Ser puntual en les seues cites.
  • Fixar-se un objectiu per a cada sessió.
  • Realitzar una breu avaluació posterior sobre el resultat de les sessions i del programa.
  • Interessar-se per la persona que orientarà.
  • El mentor no exercirà funcions d'un professor particular, sinó que orientarà en les qüestions que se li plantegen.
  • Adaptar-se als horaris i lloc del mentee, per a fixar les reunions de forma conjunta.
  • L'assignació del mentor ser realitzarà per ordre de peticions.

Mentee

Els requisits per a ser mentee són:

• Ser estudiant d'últim curs o acabat de titular amb no més de dos anys de graduació.
  • Tenir ganes d'aprendre d'altres persones que van estudiar en la mateixa Universitat que ells, i ara estan ocupant llocs rellevants.
  • Voler conèixer una mica millor el mercat laboral actual.
  • Voler resoldre dubtes i incerteses laborals de la mà de titulats que probablement es van trobar els mateixos problemes que ells en acabar la seua carrera.

Inscriu-te ací per a ser Mentee Inscripció Mentee (obri en nova finestra)

Els compromisos que adquireix el mentee són:

• El mentor actua de forma voluntària, per això, haurà d'entendre que ell no podrà atendre-li sempre que siga requerit.
  • Adaptar-se als horaris i lloc del mentor, per a fixar les reunions de forma conjunta.
  • Ser puntual en les seues cites amb el mentor.
  • L'assignació del mentor ser realitzarà per ordre de peticions.
  • Fixar-se un objectiu per a cada sessió.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.