Mentoring

Assessorament dels titulats UPV a estudiants d'últim curs i acabats de titular.

[ 15/06/2019 ]
Mentoring

Què és MENTORING?

Té com a objectiu que titulades/us de la Universitat Politècnica de València (mentor/a), de forma voluntària i segons la seua experiència professional, recolzen en la seua carrera laboral, compartisquen el seu coneixement i oferisquen assessorament personalitzat sobre un determinat sector, bandes salarials, mercat laboral, etc. a estudiants d'últim curs i acabats de titular de la UPV (mentee).

Mentor/a

Els requisits per a ser mentor/a són:

• Ser titulada/o de la Universitat Politècnica de València.
  • No és necessari ser Alumni UPV Plus, únicament ser membre d'Alumni UPV (gratuït).
  • Titulada/o amb més de cinc anys de graduació (en cas de comptar amb menys anys d'experiència es valorarà la vàlua de cada candidat).
  • Ser una persona amb iniciativa.
  • Ser una persona solidària.
  • Tenir moltes ganes d'ajudar i orientar als altres.

Inscriu-te ací per a ser Mentor/a Inscripció Mentor/a (obri en nova finestra)

Els compromisos que adquireix el mentor/a són:

• Es tracta d'una col·laboració voluntària i altruista.
  • Deurà prèviament preparar-se les trobades/reunions amb el mentee, per a això, haurà de tenir coneixements de:
    • La seua empresa (organigrama, cultura, missió, estructura, etc.).
    • Sector en el qual treballa o ha treballat.
    • Perfils més demandats en la seua empresa o en el seu sector professional.
    • Com s'accedeix a la seua empresa (fases del procés de selecció, com és el reclutament, calendari d'incorporacions, com fer arribar el Cv, etc.).
    • Tasques que s'exerceixen en cada departament o lloc.
  • Ser puntual en les seues cites.
  • Fixar-se un objectiu per a cada sessió.
  • Realitzar una breu avaluació posterior sobre el resultat de les sessions i del programa.
  • Interessar-se per la persona que orientarà.
  • El mentor no exercirà funcions d'un professor particular, sinó que orientarà en les qüestions que se li plantegen.
  • Adaptar-se als horaris i lloc del mentee, per a fixar les reunions de forma conjunta.
  • L'assignació del mentor ser realitzarà per ordre de peticions.

Mentee

Els requisits per a ser mentee són:

• Ser estudiant d'últim curs o acabat de titular amb no més de dos anys de graduació.
  • Tenir ganes d'aprendre d'altres persones que van estudiar en la mateixa Universitat que ells, i ara estan ocupant llocs rellevants.
  • Voler conèixer una mica millor el mercat laboral actual.
  • Voler resoldre dubtes i incerteses laborals de la mà de titulats que probablement es van trobar els mateixos problemes que ells en acabar la seua carrera.

Inscriu-te ací per a ser Mentee Inscripció Mentee (obri en nova finestra)

Els compromisos que adquireix el mentee són:

• El mentor actua de forma voluntària, per això, haurà d'entendre que ell no podrà atendre-li sempre que siga requerit.
  • Adaptar-se als horaris i lloc del mentor, per a fixar les reunions de forma conjunta.
  • Ser puntual en les seues cites amb el mentor.
  • L'assignació del mentor ser realitzarà per ordre de peticions.
  • Fixar-se un objectiu per a cada sessió.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.