3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.

Més de 100 estudiants i professors han participat en la trobada celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/06/2019 ]
‘Enviromental Applications of AOPs’

Durant la setmana del 3 al 7 de juny, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit la 3rd European Summer School on “Environmental Applications of AOPs”. Antonio Arques, catedràtic del Campus d'Alcoi i president del comitè organitzador local, ha destacat que es tracta de "una iniciativa molt bona per a reunir el coneixement de diferents processos d'oxidació avançada de tota Europa".

Aquesta escola d'estiu és una de les iniciatives organitzades per als doctorands, professors relacionats amb els estudis de processos d'oxidació avançada i tractament d'aigües, i tota aquella persona amb interessos sobre aquest tema. A més de l'àmbit purament acadèmic, l'organització ha proposat diferents visites per a les més de 100 persones procedents d'organismes i universitats de 18 països. Entre altres llocs, han visitat el 'Museu Alcoià de la Festa (MAF)' o el Parc Natural de la Font Roja.

Després de celebrar-se a Salern (Itàlia) i Porto (Portugal), el Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit la tercera edició d'aquesta escola d'estiu. Segons el comitè organitzador, ha sigut l'edició on més gent ha assistit.

Durant la trobada s'han impartit més de 30 classes per part de professors. A més, els estudiants i doctorands que han assistit també han tingut l'oportunitat de realitzar presentacions orals breus.

La trobada a Alcoi també ha servit per a atorgar un premi per part de l'Escola Europea de Doctorat de processos d'Oxidació Avançada (en anglès: European AOPs PhD School). El premi ha sigut per a la tesi doctoral de Rui Ribeiro de la Universitat de Porto, dirigida pel professor Adrián Silva.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.