3rd European Summer School on 'Enviromental Applications of AOPs'.

Més de 100 estudiants i professors han participat en la trobada celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 10/06/2019 ]
‘Enviromental Applications of AOPs’

Durant la setmana del 3 al 7 de juny, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit la 3rd European Summer School on “Environmental Applications of AOPs”. Antonio Arques, catedràtic del Campus d'Alcoi i president del comitè organitzador local, ha destacat que es tracta de "una iniciativa molt bona per a reunir el coneixement de diferents processos d'oxidació avançada de tota Europa".

Aquesta escola d'estiu és una de les iniciatives organitzades per als doctorands, professors relacionats amb els estudis de processos d'oxidació avançada i tractament d'aigües, i tota aquella persona amb interessos sobre aquest tema. A més de l'àmbit purament acadèmic, l'organització ha proposat diferents visites per a les més de 100 persones procedents d'organismes i universitats de 18 països. Entre altres llocs, han visitat el 'Museu Alcoià de la Festa (MAF)' o el Parc Natural de la Font Roja.

Després de celebrar-se a Salern (Itàlia) i Porto (Portugal), el Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit la tercera edició d'aquesta escola d'estiu. Segons el comitè organitzador, ha sigut l'edició on més gent ha assistit.

Durant la trobada s'han impartit més de 30 classes per part de professors. A més, els estudiants i doctorands que han assistit també han tingut l'oportunitat de realitzar presentacions orals breus.

La trobada a Alcoi també ha servit per a atorgar un premi per part de l'Escola Europea de Doctorat de processos d'Oxidació Avançada (en anglès: European AOPs PhD School). El premi ha sigut per a la tesi doctoral de Rui Ribeiro de la Universitat de Porto, dirigida pel professor Adrián Silva.

XIII Premis IDEES UPV XIII Premis IDEES UPV
Lliurament de sol·licituds fins al 18 d'octubre.
Preinscripció en màsters Preinscripció en màsters
Consulta si estàs admès i la data i hora a la qual has de matricular-te.
100% de places preinscrites 100% de places preinscrites
La preinscripció del Campus d'Alcoi de la UPV cobreix el 100% de places oferides per a graus.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Segueix els passos per a formalitzar la matrícula a la UPV.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
El 3 de setembre a les 10.30 h en el Pavelló Esportiu de l'Edifici Georgina Blanes.
Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV Premi Start Up tèxtil de la Càtedra AITEX-UPV
La guanyadora ha sigut l'empresa 'Tangente de 90' de Gemma Figuerola.
Ajudes de menjador Ajudes de menjador
Sol·licita ja fins a 80 vals de menú per al curs acadèmic 2019-2020.