Reunió objectius pràctiques d’empresa

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit aquesta reunió en la qual ha participat el Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet.

[ 07/02/2020 ]
José Millet durant la reunió de pràctiques d'empresa

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit la reunió ‘Objectius de pràctiques en empreses'. En ella han participat el Vicerector d'Ocupació i Emprenedoria, José Millet; Subdirectors, Vicedegans i Tècnics d'Escoles i Facultats de la UPV, i del Servei Integrat d'Ocupació.

José Millet ha destacat que “l'EPSA ha complit objectius i els ha superats” fent referència al SIE i les pràctiques en empresa.

Un altre dels objectius que es marca la UPV per al 2020 és signar 10.000 pràctiques d'empresa en un any natural.

Respecte al Fòrum d'Ocupació del Campus de Vera, arriba al 20 aniversari i l'objectiu és superar les 123 empreses que van participar en 2019.

Més informació

Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
#QuedateEnCasa UPVAlcoi #QuedateEnCasa UPVAlcoi
Ens explicau què esteu fent durant el confinament?
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Ajudes d'acció social Ajudes d'acció social
Obert el termini fins al 24 d'abril de 2020.
Premis Sandalio Miguel-María Aparicio Premis Sandalio Miguel-María Aparicio
Convocats per la Fundació Institució Cultural Domus.