Iniciativa "Estem amb vosaltres"

S'han elaborat més de 1005.000 pantalles contra la Covid-19. La iniciativa està coordinada des del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 21/04/2020 ]
Estem amb vosaltres

La iniciativa "Estem amb vosaltres", coordinada des del Campus d'Alcoi de la UPV, ha fabricat més de 100.000 pantalles contra la Covid-19 i s'han distribuït en Comunitat Valenciana, Galícia, Andalusia, Castella - La Manxa o Múrcia.

"Estem amb vosaltres" és un gran equip de la zona d'Ibi-Banyeres-Alcoi format per makers, particulars, universitat i empreses que estan col·laborant activament en la producció de material de protecció per a sanitaris, cossos de seguretat i altres sectors de la població enlaire risc de contagi per Coronavirus.

Des del campus, volem agrair a tots els voluntaris la seua implicació.

#EsteVirusLoParamosUnidos #Estamosconvosotros

Més informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.