Treballs Final de Grau i Màster

Missatge per als estudiants pendents de defensar el seu TFG.

Missatge del Director del Campus per als estudiants pendents de defensar el seu TFG.

[ 18/05/2020 ]

El director del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), Juan Ignacio Torregrosa, envia un missatge per a aquells estudiants pendents de defensar el seu Treballs Final de Grau (TFG) i Màster (TFM).

La UPV ha decidit estendre, previ informe del director del Treball Fi de Grau (TFG) o Màster (TFM), el període de defensa del mateix fins al 15 de desembre del 2020 sense haver d'abonar de nou les taxes de matrícula.

Procediment per a la gestió de TFG/TFM extraordinària per la COVID

Instruccions del Vicerectorat d'Estudis, Qualitat i Acreditació:

El Vicerectorat d'Estudis, Qualitat i Acreditació ha dictat unes instruccions relatives a les defenses de TFG i TFM durant la vigència de l'estat d'alarma. Més informació en l' enllaç .

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.