Declaracions de Francisco Mora

El rector de la UPV anuncia que un equip està treballant ja en possibles escenaris de la desescalada.

[ 29/04/2020 ]
Declaracions de Francisco Mora

El rector de la Universitat Politècnica de València ha gravat un missatge en el qual avança que un equip està treballant ja en possibles escenaris de la desescalada. “Estem a l'espera que el Govern es pronuncie per a saber com dur-la a terme. És clar que la docència serà online. Però la universitat ha de recobrar el pols en l'àmbit de la investigació, de la innovació, del seu funcionament intern de gestió […]. Estem preveient diversos escenaris, confie que es farà molt bé i en breu ho comunicarem”.

A més, Francisco Mora ha aprofitat l'ocasió per a agrair la comunitat universitària la seua flexibilitat i capacitat d'adaptació. “El professorat, l'alumnat, els equips directius de centres i departaments, […] la delegada d'alumnes i les delegacions dels centres… tots s'han portat de manera excepcional per a comunicar i ajudar amb les mil casuístiques que han sorgit en tot aquest àmbit”.

La implicació de la UPV

I quant a la investigació, el rector ha posat en valor “la ràpida resposta de la comunitat universitària a la situació i l'oferiment per a activar projectes que ajuden en aquesta crisi. El més important és l'inventari de capacitats posades a disposició, en un temps molt curt, de la Generalitat Valenciana i del Ministeri de Sanitat”.

En aquest sentit, Mora ha parlat de “una mobilització molt important”. “Davant la crida d'urgència de l'Agència Valenciana de la Innovació per a resoldre reptes relacionats amb la Covid-19, de les 29 propostes que es van presentar, 20 són d'aquesta universitat. Això demostra la implicació de la UPV”.

Máé informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.