Els nostres estudiants a l’estranger

La situació actual per la Covid-19 ha fet que alguns estudiants a l'estranger es queden en les seues destinacions o tornen a Espanya.

[ 08/05/2020 ]
Alumnes a l'estranger

Alguns dels nostres alumnes ens compten les seues experiències. Com podeu veure, tots estan molt bé!

Mobilitats a l'estranger

L'Oficina d'Internacional és l'encarregada de gestionar totes les mobilitats a països estrangers (Erasmus +, PROMOE...) del Campus d'Alcoi de la UPV.

També ofereixen als estudiants que ho desitgen l'oportunitat d'estudiar, a Europa o en qualsevol altra part del món, en una de les nostres universitats associades per a estudiar un semestre o un any en els nostres programes d'estudis de grau, màster o doctorat.

En el curs 2019/2020, han gestionat les estades entrants de 110 estudiants, mentre que han pogut estudiar fora del campus 73 estudiants. Totes aquestes beques tenen una duració d'un semestre o curs complet. Les beques s'han gestionat en el curs 2019/2020 en universitats i destinacions d'Amèrica, Europa o Àsia.

Més informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Jornada informativa màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV Jornada informativa màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV
Webinar gratuït el dimecres 3 de juny a les 18h.