GOPU mesures adoptades per COVID-19

Assessorament psicopedagògic individualitzat per a afrontar amb èxit la situació actual.

[ 08/05/2020 ]

Des del Gabinet d'Orientació Psicopedagògica Universitària (GOPU) t'oferim assessorament psicopedagògic individualitzat per a afrontar amb èxit la situació actual.

Les cites se sol·liciten a través de la intranet UPV: SERVEIS | Institut de Ciències de l'Educació, GOPU (Vera, Alcoi o Gandia) i es realitzen de forma telemàtica (Teams, Skype o mail) fins que la presencialitat siga possible.

Compte amb nosaltres!

Más informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.