Si falla Internet en un examen...

'Aclareix la incògnita', l'espai radiofònic de la UPV, resol aquestes i altres dubtes davant situació actual generada per la pandèmia de COVID-19.

[ 18/05/2020 ]

Què faig si em quede sense connexió a Internet durant la realització d'examen?És un dels principals temors als quals els estudiants s'enfronten de cara a l'avaluació dels seus coneixements durant la pandèmia.

A això respon Eduardo Vendrell, vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació de la Universitat Politècnica de València (UPV), en el 18è capítol de 'Aclareix la incògnita', l'espai ideat per l'Àrea de Comunicació que t'ajuda a resoldre els dubtes generats per la situació actual derivada de la pandèmia de COVID-19.

Cóm seran els exàmens?, ¿què succeeix amb les pràctiques?, i amb els programes d'intercanvi?. Aquestes, i moltes altres respostes, estan ja a la teua disposició en el programa conduït pels periodistes Carmen Revillo i Raúl Valenciano.

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.