Màsters Universitaris

Obert, del 25 de maig al 12 de juny, el termini de preinscripció per als 4 màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/05/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) obri hui i fins al 12 de juny, el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels 4 màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2020-2021.

Aquests màsters, que abasten tots els àmbits del coneixement presents al Campus d'Alcoi de la UPV, tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els estudiants, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

La preinscripció haurà de realitzar-se a través d'aquestformulari electrònic. El termini extraordinari, per a aquells màsters amb vacants, estarà obert del 2 al 10 de setembre del present any.

Webinar - Jornada informativa Màsters Universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV

Coneix aquests màsters universitaris impartits al Campus d'Alcoi de la UPV a través d'aquests nous vídeos:

Màster Universitari en Enginyeria Processat i Caracterització de Materials (MUIPCM)

Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil (MUITEX)

Màster Universitari en Enginyeria d'Organització i Logística (MUIOL)

Màster Universitari en Direcció d'Empreses (MBA)

Edifici Viaducte Edifici Viaducte
La UPV i l'Ajuntament d'Alcoi han rubricat la signatura del conveni d'autorització d'ocupació temporal.
Cinquè sexenni Cinquè sexenni
5 investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.