#CogeLoQueNecesites

Iniciativa promoguda per David Candel i Víctor Bujaldón, estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 20/05/2020 ]
#CogeLoQueNecesites

Com es pot ajudar a frenar la Covid 19 des de casa? David Candel i Víctor Bujaldón van voler anar més enllà amb la iniciativa de #CompraSolidaria creada en xarxes socials. No solament donen suport a aquesta campanya sinó que han creat una web per a ajudar els que més ho necessiten.

#Comprasolidaria consisteix a deixar articles de primera necessitat al carrer perquè aquelles persones i famílies que ho necessiten puguen agafar-ho.

La iniciativa impulsada pels dos estudiants del Grau d'Informàtica del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València es diu #CogeLoQueNecesites. Han arreplegat aquestes zones i les han incloses en un mapa on qualsevol persona puga accedir a trobar la ubicació i agafar el que necessite.

El propòsit d'aquesta web és ajudar les persones que pitjor estan passant-ho en aquest moment, entre tots podem localitzar totes les caixes que les bones persones del nostre territori van deixant pels carrers perquè la gent que el necessite l'agafe o la gent que vulga aportar deixe el seu granet d'arena com fan Víctor i David amb aquesta web.

Més informació

Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.
Prevenir rebrots de la Covid-19 Prevenir rebrots de la Covid-19
Investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV dissenyen un model de previsió.
Els nostres estudiants a l’estranger Els nostres estudiants a l’estranger
Per la Covid-19, alguns es queden en les seues destinacions i altres tornen a Espanya.
Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat Villenabot tornarà en 2021 amb format renovat
La il·lusió farà que el concurs es convertisca en un 'doble Villenabot' en 2021.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.