La UPV en els rànquings

Coneix la seua valoració nacional i internacional.

Coneix la seua valoració nacional i internacional a través dels principals indicadors d'educació superior.

[ 26/05/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) posa a la disposició de qualsevol persona interessada una nova pàgina web en la qual informa de la valoració que en fan els principals indicadors d'educació superior.

La web, que pot consultar-se en tres idiomes (valencià, castellà i anglès) conjumina en un sol lloc les edicions més recents dels rànquings de Xangai (ARWU), QS, THE, Reuters, U-Ranking i El Mundo, i inclou tant resums de les classificacions com les notícies publicades sobre aquest tema en la web oficial de la UPV i també l'accés a les pàgines oficials dels indicadors.

Si vols conèixer el prestigi i el reconeixement de la UPV, tant a Espanya com a la resta del món, tens tota la informació en un sol clic.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.