Per si falla PoliformaT

La UPV habilita una funcionalitat en l'app d'Alumnat perquè els estudiants puguen lliurar exàmens.

[ 01/06/2020 ]

PoliformaT és l'eina de docència on-line pròpia de la UPV. És un sistema robust que comptabilitza de mitjana més de 120.000 sessions diàries. Els estudiants de la UPV accedeixen a aquesta plataforma per a trobar les anotacions i els exercicis, pujar els seus treballs i interactuar amb els professors de cada assignatura. I, ara, en època d'avaluació, també per a lliurar exàmens.

Però què passa, si a la meitat d'un examen, PoliformaT té una fallada puntual i un alumne no aconsegueix pujar els fitxers? O si hi ha saturació de trànsit i l'enviament no progressa? Per a prevenir aqueixa circumstància, la UPV ha cercat un sistema alternatiu, que utilitza mitjans de comunicació completament diferents. Es tracta d'una nova funcionalitat que s'ha incorporat a l'app d'Alumnat i que permet registrar el lliurament d'un examen o treball.

Com funciona aquesta opció?

La nova funcionalitat realitza un registre de l'examen en les bases de dades de la UPV i guarda la data i hora en què es realitza l'enviament i un hash (una funció criptogràfica) del fitxer que es puja. D'aquesta manera, queda garantit que el fitxer s'ha lliurat és l'original i roman inalterat des d'aqueix moment.

En aquest vídeo pots veure una demostració de com es realitza el registre i enviament d'un examen des de l'app. Descarrega-te-la el teu dispositiu mòbil des de les botigues oficials i, si ja la tens instal·lada, actualitza-te-la a l'última versió. Fes una prova abans del teu primer examen (no amb una assignatura de debò, sinó amb alguna de les que s'han habilitat per a això) i ho tindràs tot controlat si sorgeix algun imprevist:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.