Nou Campusviu digital

Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.

Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu. Des de la mateixa publicació podràs saltar a xarxes socials o a altres enllaços d'interès.

[ 01/06/2020 ]

En aquest 6è Campusviu parlem sobre les trucades telefòniques personalitzades que han rebut els estudiants, l'oferta formativa, un estudi sobre els possibles rebrots de la Covid-19 o les iniciatives solidàries #Cogeloquenecesites i #Estamosconvosotros.

A més de la part més institucional i 'Podràs', també coneixem l'adaptació total a la docència online per part d'estudiants i professors, Generació Espontània amb Uniraid 2020, el THE University Impact Rànquings, el Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes...

Llig l'última edició de Campusviu digital.

Molts dels nostres estudiants ERASMUS i PROMOE s'han quedat en les seues destinacions o han tornat a Espanya. També pots accedir al podcast de 'Campus Tal qual' o al contingut de #Comunicampus.

Números anteriors

Tots els números publicats de CampusViu els pots trobar en al web del Campus d'Alcoi.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.