Preinscripció màsteres 2021-2022

Dilluns que ve, 24 de maig, s'obri el termini de preinscripció per als 4 màsters universitaris del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 18/05/2021 ]

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) obrirà dilluns que ve, 24 de maig, el termini de preinscripció per a cursar qualsevol de les seues 4 màsters universitaris que conformen el seu oferta per al curs acadèmic 2021-2022.

Aquests màsters tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Així mateix, els alumnes i alumnes poden sol·licitar las beques i demés ajudes que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

La preinscripció, a través de formulari electrònic

El termini de preinscripció ordinari abastarà des de el 24 de maig fins el 11 de juny de 2021, i haurà de realitzar-se a través del següent formulari electrònic.

El termini extraordinari, per a aquells màsters amb vacants, estarà obert del 2 al 10 de setembre del present any.

La teua formació és important La teua formació és important
Estem ací per a ajudar-te.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Preinscripció en graus Preinscripció en graus
Fes la preinscripció entre el 21 de juny i el 9 de juliol del 2021.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Preguntes freqüents sobre la preinscripció Preguntes freqüents sobre la preinscripció
Resol tots els teus dubtes consultant les preguntes freqüents del futur alumnat.
La UPV en els rànquings La UPV en els rànquings
La UPV, millor universitat tecnològica d'Espanya.