Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes

Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 14/07/2021 ]

Finalitza el 25é Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes (CIDIP) celebrat entre el 6 i el 9 de juliol. La valoració per part dels organitzadors i assistents ha sigut molt positiva. Més de 170 professionals de 9 nacionalitats han assistit virtual i/o presencialment a aquest esdeveniment. S'han presentat més de 200 comunicacions de 10 àrees temàtiques, totes elles relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Han participat professionals i ponents de Korea, Islàndia, Regne Unit, Alemanya, Mèxic, Cuba, Espanya, el Perú i Bolívia.

Durant el congrés, s'han celebrat 7 ponències plenàries, 2 taules redones i 1 workshop. A més d’AEIPRO i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) com a organitzadors del CIDIP 2021, el congrés l'han fet possible el Consell General de Col·legis Oficials d'Enginyers Industrials, l'Ajuntament d'Alcoi, la Càtedra 'Alcoi ciutat del coneixement', Wellingtone, i les revistes ‘Sustainability’ i ‘Energies’.

Organitzadors, assistents i autoritats han quedat satisfets amb el CIDIP 2021. María Socorro García, presidenta d’AEIPRO, ha recordat que el congrés va tindre un caràcter presencial en la primera jornada, mentre que els següents dies, el certamen es va organitzar de manera telemàtica. García també va anunciar que la 26a edició del Congrés serà a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Pau Bernabeu, director del Campus d'Alcoi de la UPV, ha reconegut que “aquest tipus de congressos fonamenten un dels objectius de la universitat: ser capaç de gestionar adequadament els recursos i projectar en ells accions de futur per a contribuir a la millora de la societat”.

Per part seua, Jorge Segura, regidor d'Innovació, Indústria i Societat Digital de l'Ajuntament d'Alcoi, indica que la ciutat “aposta per la innovació, la digitalització i la modernització, sempre sota la premissa de l'eficiència energètica i la sostenibilitat mediambiental”. Per tot això, Alcoi ha renovat recentment la seua distinció com a ‘Ciutat de la Ciència i la innovació’ dins de la Xarxa Impulso.

El vicerector de Planificació, Oferta Acadèmica i Transformació Digital de la UPV, José Pedro García Sabater, ha clausurat el CIDIP 2021 i ha afirmat que “la història de la UPV no es pot entendre sense la història del Campus d'Alcoi i sense entendre a la gent d'Alcoi”. Ha reconegut que “la triple sostenibilitat en la qual vivim requereix de canvis planificats i executats amb més mètode”.

Vanesa Lo Iacono Ferreira, secretària del comité organitzador del congrés, ha reconegut que el CIDIP 2021 ha sigut un “esdeveniment intens, entretingut i molt motivador”.

Inauguració CIDIP 2021 AEIPRO:

Entrevistes CIDIP 2021 AEIPRO:

Cloenda CIDIP 2021 AEIPRO:

Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Matriculació Màsters Universit. Matriculació Màsters Universit.
Després de realitzar la preinscripció, el 17 de setembre és el dia de la matriculació.
Setmana Europea de Mobilitat Setmana Europea de Mobilitat
Del 16 al 22 de setembre.
Programa esportiu 2021/22 Programa esportiu 2021/22
Programa esportiu 2021/22 del 1r quadrimestre.