campus d'Alcoi

Premis d'Investigació AELR

El termini de lliurament acaba el dia 30 de setembre de 2022.

La dotació és d'un primer premi en efectiu de 4.000 euros i dos accèssits de consolació de fins a 1.000 euros cadascun.

[ 27/12/2021 ]

Els projectes hauran d'estar redactats en castellà/espanyol i presentar-se/lliurar-se en la seu de l'Associació (c/ Claudio Coello, 3 -3r esq. 28001 Madrid) abans de les 12.00 hores del dia 30 de setembre de 2022, i al costat de la presentació -que serà en suport digital- deuran obligatòriament presentar una fulla resumeixen redactada en castellà/espanyol d'una extensió no superior a 3.000 caràcters amb espais.

Consulta les bases ací.

Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR)

L'Associació Espanyola de Leasing i Renting (AELR), creada l'any 1978, representa els interessos del sector de l'arrendament financer -lísing- i operatiu -renting-, i de les empreses que operen a Espanya en aquest, totes elles sotmeses a la tutela i supervisió del Banc d'Espanya i entre les quals es troben la quasi totalitat de les empreses creditícies del nostre país, així com empreses especialitzades en altres productes, sempre dins del sector de l'arrendament.

D'aquests productes, lísing i renting, sabem per la nostra experiència que són la fórmula predilecta de l'empresa espanyola (especialment PIMES) per a abordar les seues inversions empresarials i, fins i tot sent així, la seua quota d'utilització està molt distant de l'ús que d'aquests productes es fa als països del nostre entorn europeu.

Sens dubte això afecta a la competitivitat de les nostres empreses i, d'ací, el nostre interès per col·laborar en tot el que puguem amb les Universitats i Escoles de Negocis, pedrera dels futurs empresaris.

Seguint similars exemples en altres països, volem incentivar la investigació en el sector i el primer acostament als futurs empresaris des d'aquest sector, porta de l'eficiència empresarial, establint amb això una línia de suport addicional.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Matrícula graus i dobles graus Matrícula graus i dobles graus
El Campus d'Alcoi de la UPV ofereix 7 graus i 2 dobles graus.
Calendari de dates importants Calendari de dates importants
Per al curs actual i per al curs 2022/2023.
Servei d'Alumnat EPSA Servei d'Alumnat EPSA
T'ajudem en tot el que necessites si eres alumne de l'EPSA o ho seràs.
Allotjaments per a estudiants Allotjaments per a estudiants
Cerca o ofereix pisos per a l'allotjament d'estudiants.
Col·legio Major 'Ovidi Montllor' Col·legio Major 'Ovidi Montllor'
Un centre adaptat a les teues necessitats.
Vols ser alumne tutor el pròxim curs? Vols ser alumne tutor el pròxim curs?
Programa d'Acció Tutorial Universitari (PATU) 2022/2023.
Jornada d'Acollida Jornada d'Acollida
Tindrà lloc el dijous 8 de setembre a les 10 h.