campus d'Alcoi

IX Congres I+D+i “Creant Sinèrgies“

Es celebrarà del 13 al 14 de juliol de 2022 al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 26/05/2022 ]

Durant aquest mes de juliol se celebrarà el IX Congrés I+D+i Creant Sinergies Campus d’Alcoi. Aquesta edició s'adapta a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial, i es realitzarà en la 2a planta de l'edifici Ferrándiz i a través de la plataforma Teams.

El congrés compta amb nombrosos inscrits que han presentat més de 30 comunicacions, les quals es distribueixen en ponències orals, pòster, i la sessió plenària. En total més de 70 autors aporten els seus coneixements en aquest congrés.

La present edició serà Inaugurada pel Director de l'EPSA el Dr. Pablo Andrés Bernabeu Soler el dia 13 de juliol a les 9:00 a l'aula F2A3 i després d'ell continuaren les sessions fins a les 19.00. A causa de l'àmplia participació veurem sessions paral·leles durant tot el dia de les diferents temàtiques que es treballen al Campus de l'EPSA.

Desitgem que els participants puguen gaudir com abans dels congressos d'ara, i podeu veure més informació al nostre web.

Us veiem en el IX Congrés I+D+i Creant Sinergies Campus d’Alcoi.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Matrícula graus i dobles graus Matrícula graus i dobles graus
El Campus d'Alcoi de la UPV ofereix 7 graus i 2 dobles graus.
Calendari de dates importants Calendari de dates importants
Per al curs actual i per al curs 2022/2023.
Servei d'Alumnat EPSA Servei d'Alumnat EPSA
T'ajudem en tot el que necessites si eres alumne de l'EPSA o ho seràs.
Allotjaments per a estudiants Allotjaments per a estudiants
Cerca o ofereix pisos per a l'allotjament d'estudiants.
Col·legio Major 'Ovidi Montllor' Col·legio Major 'Ovidi Montllor'
Un centre adaptat a les teues necessitats.
Vols ser alumne tutor el pròxim curs? Vols ser alumne tutor el pròxim curs?
Programa d'Acció Tutorial Universitari (PATU) 2022/2023.
Suport al pla de creixement de l'EPSA Suport al pla de creixement de l'EPSA
La Junta d'Escola de l'EPSA el recolza amb unanimitat.