campus d'Alcoi

Preinscripció graus i dobles graus

El Campus d'Alcoi de la UPV ofereix 7 graus i 2 dobles graus.

[ 17/06/2022 ]

El Campus d'Alcoi de la UPV compta amb 7 graus i 2 dobles graus, on podràs explotar tot el teu potencial. Tria la millor universitat tecnològica d'Espanya i gaudeix des del primer dia d'una formació excel·lent i un entorn de somni. La principal novetat és el Grau en Informàtica Industrial i Robòtica.

El termini per a la preinscripció de graus s'obri el dilluns 20 de juny i es tanca el divendres 8 de juliol, a les 14 h.

Dates importants:

• ¿Quin termini tens per a preinscriure't? Del 20 de juny al 8 de juliol de 2022.
  • Quan sabràs si t'han admès? El divendres 15 de juliol de 2022, a partir de les 14 hores.
  • Quan hauràs de fer la matrícula? El dimarts 19 i el dimecres 20 de juliol de 2022.

En la preinscripció de la Comunitat Valenciana es poden emplenar fins a 20 graus. És molt important l'ordre en el qual se sol·liciten els graus, a causa del funcionament de les llistes d'espera.

Si vols saber més sobre la preinscripció de graus, la matrícula, els costos, les beques, els allotjaments, els cursos MOOC d'anivellament gratuïts… consulta aquesta pàgina:

Matricula't.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials