campus d'Alcoi

Jornada d'Acollida

Tindrà lloc el dijous 8 de setembre a les 10 h.

[ 06/06/2022 ]

Jornada d'acollida curs 2022/2023

Ja estem preparant el pròxim curs i amb ell, la jornada d'acolliment, un esdeveniment organitzat amb la finalitat de donar la benvinguda als estudiants de graus i dobles graus del campus d'alcoi de la UPV.

Es celebrarà el dijous 8 de setembre a partir de les 10 h al pavelló esportiu de l'edifici Georgina Blanes. La ubicació concreta és carrer Alarcón, 1.

En aquesta jornada podreu conèixer el funcionament del campus, així com els principals atractius de la UPV, d'alcoi, Generació Espontània, etc.

Aquesta jornada està organitzada pel pla Integral d'acompanyament a l'estudiant (PIAE+), dependent del vicerectorat d'estudiants i Emprenedoria.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.
Festa de benvinguda universitària Festa de benvinguda universitària
6 d'octubre de 13 a 20 h. en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.