campus d'Alcoi

Cursos de valencià del primer quadrimestre del 2022-2023

Inscripció fins al 12 de setembre.

La inscripció, activa fins al 12 de setembre, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 11/07/2022 ]

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià, en grups reduïts, per al primer quadrimestre del 2022-2023 dels nivells (A1, A2, B1, B2, C1 i C2), amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre.

A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA ) de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

Nivells dels cursos:

A1.1, A2.1, B1.1, B2.1, C1.1 i C2.1

Dates dels cursos:

En general, entre el 19 de setembre al 30 de novembre de 2022.

Modalitats:

• 1. CURSOS VIRTUALS AMB VIDEOCONFERÈNCIA (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.
  • 2. CURSOS PRESENCIALS, dels nivells A1, A2 i B2 al Campus de Vera i dels nivells C1 i C2 al Campus de Gandia.
  • 3. CURSOS EN LÍNIA (ASÍNCRONS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.

Preinscripció:

Fins al 12 de setembre, en l'enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte l’horari en què s’imparteix. Les places són limitades.

Destinataris:

• Estudiants de la UPV.
  • Membres d'Alumni PLUS.
  • PAS, PI i PDI de la UPV.
  • Personal assimilat als col·lectius de PAS, PI i PDI (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV).

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.
Festa de benvinguda universitària Festa de benvinguda universitària
6 d'octubre de 13 a 20 h. en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.