campus d'Alcoi

2a Convocatòria Erasmus 2022/2023 (Semestre B)

El termini de registre de sol·licituds finalitza el 15 de setembre de 2022.

[ 25/05/2022 ]

Des de l'oficina de Relacions Internacionals us informem que hem obert la crida 2a convocatòria ERASMUS 2022/2023 EPSA (Semestre B).

Per a poder participar en el programa Erasmus, has d'emplenar una sol·licitud online. Les sol·licituds s'emplenaran, signaran i registraran de forma telemàtica a través del sistema de gestió de sol·licituds AIRE. No es lliura res en paper.

La presentació de la sol·licitud suposa l'acceptació de les bases de la convocatòria.

El termini de registre de sol·licituds serà del 25 de juliol de 2022 al 15 de setembre de 2022 tots dos inclusivament.

Requisits específics:

• Només podeu realitzar la sol·licitud si en Graus tens aprovats totalment els dos primers cursos de la teua titulació abans del tancament de la convocatòria (15 de setembre de 2022).
  • Només podeu realitzar la sol·licitud si en doble Grau tens aprovats totalment els tres primers cursos de la teua titulació abans del tancament de la convocatòria (15 de setembre de 2022).
  • Els estudiants han de consultar prèviament la pàgina Web de la universitat de destí i verificar l'oferta acadèmica, requisits d'idioma, així com qualsevol informació específica per a estudiants d'intercanvi acadèmic. Els requisits lingüístics i l'oferta acadèmica publicats en la crida són susceptibles de ser modificats per les universitats de destí després de la publicació de la convocatòria.
  • L'estudiant ha de revisar i complir la Guia d'Intercanvi Acadèmic EPSA per a graus i màsters.
  • És responsabilitat de l'estudiant la cerca del tutor TFG/TFM en destí. No en tots els destins oferits es pot desenvolupar el TFG/TFM.
  • B1 Inglés. Nivell mínim exigit per l'EPSA. És vàlid tenir aprovada l'assignatura d'Inglés B1 o B2 de la **EPSA. No es realitzarà cap examen per a aconseguir el nivell.
  • A causa del canvi del nou programa Erasmus+ es pot produir el canvi o anul·lació d'algun destí publicat en la present convocatòria.

En la plataforma AIRE, en l'apartat IDIOMES, no has de sol·licitar fer la prova d'idiomes, perquè NO es farà.

COVID 19 Y MOBILITAT SORTINTS 22/23:

Donada la situació actual amb la pandèmia COVID 19 pot ser que hi haja modificacions per part de les universitats de destí quant al número d'acceptació d'alumnes i hi haja restriccions. Pel que no es garanteix que es puguen complir amb els contingents d'alumnes establits en els convenis, encara que el destí tinga places lliures.

L'alumne que sol·licite aquesta 2a Convocatòria Erasmus 2022/2023 (Semestre B) està exposat al risc de qualsevol imprevist que comporte l'anul·lació de l'intercanvi en qualsevol moment del procés.

Qualsevol dubte que tingueu podeu contactar amb l'oficina de Relacions Internacionals telemàticament per Teams, email o PoliConsulta des de la vostra Intranet.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.
Festa de benvinguda universitària Festa de benvinguda universitària
6 d'octubre de 13 a 20 h. en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.